Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Joehoe ... I'm back ;-)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Joehoe ... I'm back ;-)

    Hoi, bruingetint staan we met onze voeten terug in de Kempense aarde

    Ik maak snel werk van het album ... morgen gaan we terug aan de slag op het werk ...

    Philippe

  • #2

    Welcome Back

    Benieuwd naar je album !

    Henk

    PS: Phille, heb weekje geleden een mini-review gepost van mijn nieuwe Tamron macro-lens. 't Is maar dat ge 't weet (want de review is ondertussen al enkele pagina's verder weg) .

    Comment


    • #3
      welcome back Phille

      Ik kijk ook met spanning je album tegemoet...
      zal ons alvast een beetje de Provencaalse sfeer doen opsnuiven...

      groeten,
      Luc

      Comment


      • #4
        Terug aan het werk, luiaard!
        http://www.theafricabug.com

        Comment


        • #5
          Welcome home en terug op je vertrouwde plekje. Dat je de BD-afkick verschijnselen niet hebt kunnen trotseren vonden menigen onder ons zeker niet erg
          Hopelijk volledig de batterijtjes van jezelf en je vrouwtje opgeladen.
          Take care ! - Fuji S2 Pro - http://www.tribal69.be

          Comment


          • #6
            Hallo Phille, ik kijk ook uit naar je overige foto's...die paar die we al te zien kregen waren prachtig !
            Niet plezant hé terug gaan werken maar eens dat je terug bezig zijt valt dat nogal mee.....

            Comment


            • #7
              zij die nog met vakantie moeten gaan, groeten u

              Comment


              • #8
                Phille wij hebben uw hulp nodig, we geraken er weer niet uit. Hou uw valiezen nog maar wat ingepakt, je mag ons nog eens komen helpen
                Zie :
                http://dc.netadmin.be/topic.asp?TOPIC_ID=22563&whichpage=4

                Merci Phille !

                Comment


                • #9
                  Welkom thuis ;-)

                  Groetjes,
                  Lexieke
                  .:www.shadowarts.be:.

                  Comment


                  • #10
                    Welkom terug.

                    De foto's die je stuurde en je album waren zeer mooi

                    Blijkbaar wel enorm verslaafd als je vanop verlof nog foto's stuurt , maar het was aangenaam.


                    Groeten,
                    Kristof

                    Comment


                    • #11
                      wel, het was eens iets anders, ik had de laptop toch bij, waarom, jawadde, als backup machine en ook omdat ik een ochtendmens ben, dan kan de wederhelft nog wat blijven liggen en zo kon ik al wat aan 'n album knutselen En toen dacht ik, waarom die GSM met ingebouwde modem eens niet aan de tand voelen, dus ikke via infraroodpoort aan de slag, op een slakken inbelverbinding naar m'n server, jeetje, dat moest aan 9K6 (geen UTMS) en ook GPRS was niet beschikbaar (56K)
                      dus een foto kostte dadelijk een aardige duit. Gelukkig vond ik een internetcafé, een deal met de 'patron' en ik mocht m'n laptop in het netwerk hangen, heb toen snel alles naar m(n thuisserver gepompt vanaf dan was het enkel links en tekst generen ...

                      ik zie dat er hier een enorme activiteit heerst, BD is groot geworden

                      Comment


                      • #12
                        Welkom thuis Phille !
                        Hoewel je eigenlijk nooit bent weggeweest

                        Het was leuk om je vakantiefoto's - bij wijze van spreken - life te mogen smaken. Je bent blijkbaar ook verslaafd aan dit forum. Ik vraag mij af hoe ik mijn vakantie in Frankrijk zonder BD zal verteren, want internetten via m'n gsm zie ik echt niet zitten...

                        Je reeds doorgestuurde beelden zijn veelbelovend... dus is het ongeduldig wachten op je albums.
                        Phille, please, ga je ze niet alle duizend laten zien - ik heb nu al tijd te kort

                        Welkom terug
                        Kariboe
                        * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
                        Euh... deze quotering is zeer subjectief !

                        Comment

                        Working...
                        X