Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

eerste bijeenkomst West-Vlaamse fotoclub

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • eerste bijeenkomst West-Vlaamse fotoclub

    Even verslag doen van onze eerste bijeenkomst.

    We waren nog niet echt met veel, 4 om correct te zijn maar de sfeer viel wel goed mee. (De vier waren Destn, Felpro, Dietev en mezelve Andy L)
    Eerlijk gezegd waren we wat verrast van de lage opkomst, aangezien er zoveel intresse was in de eerste topic, die toe door Destn opgestart was.
    Daarom starten we nu een nieuw op om even te pijlen of jullie nog altijd intresse hebben voor deze nieuwe West-Vlaamse fotoclub.

    Wij zien het nog altijd positief en willen er zeker mee doorgaan.
    We hebben een mooie zaal in Wervik, we kunnen ook over een studio beschikken mits een lichte betaling voor als het nodig is.

    Aan de gene die nog geïnteresseerd of dit nu pas geworden zijn na mijn pleidooi , laat het gerust weten

    Groeten,
    Andy L

  • #2
    Re: eerste bijeenkomst West-Vlaamse fotoclub

    Vorige week had ik nog een PM gestuurd naar een van jullie. Helaas nooit antwoord gekregen. Ik ging er al van uit dat het een stille dood gestorven was.
    Flickr page

    Comment


    • #3
      Re: eerste bijeenkomst West-Vlaamse fotoclub

      Naar wie had je die gestuurd als ik vragen mag??
      Onze excuses als we dit over het hoofd hebben gezien.

      Felpro

      Oorspronkelijk geplaatst door Björn O. Bekijk bericht
      Vorige week had ik nog een PM gestuurd naar een van jullie. Helaas nooit antwoord gekregen. Ik ging er al van uit dat het een stille dood gestorven was.
      Nikon stuff and more ...
      https://www.instagram.com/lm_pictures_77/

      Comment


      • #4
        Re: eerste bijeenkomst West-Vlaamse fotoclub

        Je kan ons (Destn en Felpro) nog altijd niet uit elkaar houden hé

        Oorspronkelijk geplaatst door Andy L Bekijk bericht
        die toe door Destn opgestart was.
        Nikon stuff and more ...
        https://www.instagram.com/lm_pictures_77/

        Comment


        • #5
          Re: eerste bijeenkomst West-Vlaamse fotoclub

          A de mannen,

          Hopelijk was het een vruchtbare bijeenkomst gisteren.
          Om te antwoorden op de vraag of er nog interesse hebt, mijn volle steun hebben jullie.
          Maar zoals reeds vele keren gezegd zit ik momenteel druk in een verhuis en een trouw dus voorlopig kan ik geen bijeenkomsten bijwonen.
          Eens ik in Roeselare geseteld ben (rond eind juni) zal ik wel eens afkomen naar Wervik.
          Doordat Wervik ook niet bij de deur ligt van Roeselare zal ik normaal niet altijd komen, maar zal er toch enkele malen proberen bij te zijn en ben altijd bereid te helpen indien nodig.

          Grtz
          'Keep on Clicking'
          Pana Lumix FZ50 + Olympus mcon-40 (macro)+ Hama Alpha 60 + Bilora 495 (mini)

          Comment


          • #6
            Re: eerste bijeenkomst West-Vlaamse fotoclub

            Oorspronkelijk geplaatst door felpro Bekijk bericht
            Naar wie had je die gestuurd als ik vragen mag??
            Onze excuses als we dit over het hoofd hebben gezien.

            Felpro
            Oorspronkelijk geplaatst door Björn O. Bekijk bericht
            Vorige week had ik nog een PM gestuurd naar een van jullie. Helaas nooit antwoord gekregen. Ik ging er al van uit dat het een stille dood gestorven was.





            My bad...sorry ik had je boodschap via mijn telefoon gelezen en je PM stond bijgevolg reeds als gelezen tussen de andere...

            Misschien is het wel een goed idee om een mailinglist bij te houden, zo kunnen we iedereen via mail aanschrijven om hen op de hoogte te houden van onze geplande activiteiten.

            Nogmaals mijn excuses...
            ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

            Comment


            • #7
              Re: eerste bijeenkomst West-Vlaamse fotoclub

              Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht


              My bad...sorry ik had je boodschap via mijn telefoon gelezen en je PM stond bijgevolg reeds als gelezen tussen de andere...

              Misschien is het wel een goed idee om een mailinglist bij te houden, zo kunnen we iedereen via mail aanschrijven om hen op de hoogte te houden van onze geplande activiteiten.

              Nogmaals mijn excuses...
              Destn,

              Ik heb een lijstje met de mailadressen, zal dit eens doorsturen.

              Felpro
              Nikon stuff and more ...
              https://www.instagram.com/lm_pictures_77/

              Comment


              • #8
                Re: eerste bijeenkomst West-Vlaamse fotoclub

                hehe inderdaad destn en felpro, k mis nog altijd.

                @ Bjorn, sorry dat we jouw pm over het hoofd gezien hebben,
                maar er is zeker nog geen kalf verdronken want er komen nog samenkomsten en volgende keer zal het weer met meer zielen zijn..... als dat dan ook nog zoveel meer vreugde gaat meebrengen! T ga ne schonen boel worden .

                We hadden ook nog eens besproken om tegen de volgende samenkomst al één of twee opdrachtjes te doen zodanig dat we al iets hebben om te bespreken.
                We moeten die opdracht wel nog bespreken, maar dit zal niet lang meer op zich laten wachten. Binnen enkele dagen staat het hier wel op het topic.
                Er is wel nog geen datum gepland voor de volgende samenkomst maar dat komt later.

                Vele groeten en bedankt voor jullie reacties

                Andy L

                Comment


                • #9
                  Re: eerste bijeenkomst West-Vlaamse fotoclub

                  heb je al idee'tjes wat er zal worden besproken ?
                  is het de bedoeling dat ge materiaal meepakt of ist gewoon babbelke slaan met gasten uit de streek ivm fotografie ?
                  www.loft6.be

                  Comment


                  • #10
                    Re: eerste bijeenkomst West-Vlaamse fotoclub

                    Zet me maar op de lijst van geïnteresseerden voor de volgende keer dan
                    Flickr page

                    Comment


                    • #11
                      Re: eerste bijeenkomst West-Vlaamse fotoclub

                      Oorspronkelijk geplaatst door Björn O. Bekijk bericht
                      Zet me maar op de lijst van geïnteresseerden voor de volgende keer dan
                      Mij ook

                      Comment


                      • #12
                        Re: eerste bijeenkomst West-Vlaamse fotoclub

                        Was er dit keer niet van op de hoogte, over het hoofd gezoien waarschijnlijk.
                        Wervik ligt voor mij niet echt bij de deur en wat andere verantwoordelijkheden zorgen ervoor dat dit wat moeilijk wordt, maar wie weet...op een dag duik ik ook wel op
                        Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
                        "Casu Consulto - Modo Fac"

                        Comment


                        • #13
                          Re: eerste bijeenkomst West-Vlaamse fotoclub

                          @ Andy L, heb je al enig idee welke opdracht(en) we zullen krijgen?

                          Of is het de bedoeling om zelf een idee te posten?

                          BV: straatfotografie
                          Nikon stuff and more ...
                          https://www.instagram.com/lm_pictures_77/

                          Comment


                          • #14
                            Re: eerste bijeenkomst West-Vlaamse fotoclub

                            West-Vlaamse fotoclub... klinkt interessant. Jammer dat Wervik nu niet echt bij de deur is. Ik blijf dit in iedergeval wel volgen.

                            Comment


                            • #15
                              Re: eerste bijeenkomst West-Vlaamse fotoclub

                              Hallo iedereen,
                              ik heb nog wat zitten denken over de opdracht die we zouden kunnen doen tegen de volgende keer en k denk dat ik wel een idee heb die iedereen zal aanspreken.

                              Ik had gedacht om een beetje het concept over te nemen van "de uitdaging" van Canon, hiermee bedoel ik niet dat we een wedstrijd gaan houden maar gewoon de thema's overnemen.

                              De vier categorieën: Portret, Landschap, Sport en Macro.
                              Indien je tijd genoeg hebt neem je voor elke categorie een foto maar indien je minder tijd hebt zullen we al gelukkig zijn met twee categorieën.(Als je er maar één hebt of geen wegens tijdsgebrek gaan we jou niet staffen ofzo hoor en ben je ook welkom :-) )

                              De categorieën zijn vrij in te vullen zoals je zelf wil. Bv. als je niet over een macro lens beschikt (zoals mezelf) dan mag een close up zeker ook.

                              Dit is zeker niet om te concureren met elkaar, maar enkel om elkaar wat beter te leren kennen en om de volgende keer al iets te hebben om over te praten en elkaar indien nodig raad te geven.
                              Alles mag, niets moet .

                              De volgende samenkomst ligt nog niet vast en dat zal ook nog niet voor morgen zijn want vééééél mensen hebben het terug druk op dit moment van het jaar maar we proberen zeker een compromis te vinden die voor iedereen haalbaar is. De info hieromtrent volgt nog.

                              Met vriendelijke groeten,
                              Andy L

                              ps.: indien iemand iets wil toevoegen, doe gerust want ik heb dit hier ook maar eventjes uit mijn duim gezogen. Dus reageer gerust hier in het topic of via pm.

                              Comment

                              Working...
                              X