Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

BD link's page

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • BD link's page

    Beste forumleden,

    De linkpagina op de homepagina had al een eindje een update nodig. Sommigen zullen denken, de zoveelste link pagina? 't Ja, misschien heb je wel gelijk, in ieder geval willen we ze actualiseren. En waarom niet met jullie hulp?

    Daarom hebben we een e-mail adres in het leven geroepen -> links@belgiumdigital.com (zie ook onderaan de pagina). Wees vrij jullie favoriete bookmarks door te sturen, of meteen jullie volledige bookmark lijst met enkel het gerelateerde erin natuurlijk . Welke links we zoal plaatsen? Al diegene die in zekere zin, een verband kunnen houden met belgiumdigital.com

    Ook opmerkingen rond toevoeging van extra thema's zijn steeds welkom.

    Bepaalde eisen? Niet echt, al verwachten we van de gelinkte pagina's dat ze toch regelmatig een update krijgen, pagina's die al anderhalf jaar geen update meer hebben ondergaan maken weinig kans. Ook de inhoud moet een zeker kwaliteit in zich hebben.

    http://www.belgiumdigital.com/links

    Alvast dank,
    Peter

  • #2
    Schitterend idee !
    Dank aan de crew voor de inspraak.
    Er zullen ongetwijfeld interessante links bijkomen.
    ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
    Si non, on devient bonbon
    Et les gens nous mangent !"

    Comment


    • #3
      idd, ik zal eens in mijn favorieten rondneuzen,sé

      Comment


      • #4
        lol hehe.. als ik mijn favo's opstuur moet je wel een week verlof nemen om die allemaal onder te verdelen en op die site te gooien
        Simkin.

        portfolio: http://www.megapixel.tk

        Comment


        • #5
          Uitstekend idee - ik gebruik de links-pagina van BD regelmatig... misschien doen we nieuwe ontdekkingen - altijd welkom.

          Langs deze weg nog eens de crew gelukwensen met deze knappe en boeiende site. Kan niet genoeg gezegd worden. Keep on going...

          Gegroet, Kariboe
          * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
          Euh... deze quotering is zeer subjectief !

          Comment


          • #6
            Hallo,

            Sinds net (dinsdag 17.06 21:15) is de nieuwe BD-linkspagina dus online ...
            Zit achter het "links" knopje op de homepage.

            Jaja
            Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
            Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

            Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

            Comment


            • #7
              Originally posted by slipstream
              Zie deze post pas nu. Heeft het nog zin om mijn links door te sturen?

              En euh mag daar photoshop tussen zitten.
              Daar mag voor mijn part zeker photoshop tussenzitten. Omdat het uiteindelijk gerelateerd is aan digitale fotografie.
              En links doorsturen. Meer dan welkom. Want om van spontane reacties te spreken.... een rechtzetting en één persoonlijke link naar een homepagina heb ik ontvangen ondertussen. Waarvoor ik de 2 personen dank natuurlijk.
              Had echter wat meer respons verwacht... ik laat de pagina zelf wel dan maar groeien met links wat ik nu en dan zelf tegenkom.

              mvg,
              peter

              Comment


              • #8
                voila je zou mijn links nu moeten ontvangen hebben

                Philip

                Comment


                • #9
                  Mijn aanvraag voor een link naar mijn homepage is ook onderweg
                  Groetjes NoName
                  D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
                  www.langenacker.nl

                  Comment


                  • #10
                    Als jullie er geen sticky van willen maken, doe ik het maar op deze manier:

                    http://dc.netadmin.be/topic.asp?TOPIC_ID=20735


                    Misschien een idee om van al die shootingday's en dergelijke een vast forum-onderwerp te maken Zoals 'Algemeen' 'Beoordeel mijn foto' enz. Zodat ze niet meer als sticky vastgezet hoeven te worden.

                    Comment


                    • #11
                      Voila heel mijn favorieten Dig camera moet U nu aangekregen hebben, hopelijk kan je er wat mee doen.

                      En.. bedankt voor de link pagina zal zeker gebruikt worden, nuttig

                      Comment


                      • #12
                        BD-crew,
                        waarom "disabelen" jullie de rechtermuisklik ( om de linkpagina in een nieuw browserwindow te starten ) ?
                        Voor de veiligheid moet dit niet, want iemand met een beetje html kennis heeft dat zo omzeild en raakt aan de html code...

                        En ik hou graag mijn BD scherm "open" terwijl ik in andere sites neus ....
                        embee ::: nikon stuff

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by embee
                          BD-crew,
                          waarom "disabelen" jullie de rechtermuisklik ( om de linkpagina in een nieuw browserwindow te starten ) ?
                          Voor de veiligheid moet dit niet, want iemand met een beetje html kennis heeft dat zo omzeild en raakt aan de html code...

                          En ik hou graag mijn BD scherm "open" terwijl ik in andere sites neus ....

                          Je kunt ook gewoon [Shift^] indrukken tijdens het klikken om zo de pagina in een nieuw venster te openen in Internet Explorer, in Mozilla is het [CoNTRoL].

                          Maar ik ben het met je eens dat zo'n javascriptje irritant is en geen enkele vorm van beveiliging vormt.
                          <sub>Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.</sub>

                          Comment


                          • #14
                            Geweldig idee
                            Ik zal eens piepen of ik nog iets heb wat er niet tss staat
                            Ik zie zelfs dat ik er tss sta
                            "Alive and Kicking"

                            http://www.pbase.com/tinnew

                            Comment


                            • #15
                              Ik heb mijn lijstje doorgemaild.
                              Zo kan ik mijn linkspagina verwijderen...

                              Prachtig initiatief!
                              Peter

                              http://www.belekes.be/

                              Comment

                              Working...
                              X