Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Camera verloren/gestolen te Dinant - panasonic FZ 3

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Camera verloren/gestolen te Dinant - panasonic FZ 3

    Hallo,

    Vorige week zijn m'n ouders een dagje naar de Ardennen geweest, en ze hadden een digitale camera van mij meegenomen, maar zijn zonder teruggekeerd.

    Het gaat hier om een Panasonic FZ 3 met serienummer K4SC01372
    De ring om de zonnekap te bevestigen zat erop, de zonnekap zelf ligt hier nog thuis.

    Het toestel werd vermoedelijk vergeten in restaurant 'Le Galway' (een irish pub) in Dinant, op het terras. De restauranthouder beweert echter dat er niks gevonden werd.

    De kans is klein, maar moesten er bd-ers zijn die daar toevallig waren, of die dit toestel zien aangeboden worden, gelieve mij te contacteren via pm of op 0478341977. Ik zou het enorm apprecieren.

    Het is geen supernieuw, professioneel toestel, maar het was m'n eerste camera en deed z'n werk nog steeds goed en heeft me indertijd toch een redelijk wat geld gekost (toch voor een toenmalig humaniorastudent). Het spijt me dan ook enorm dat het nu verdwenen is.

    Alvast bedankt

    Groeten,
    Tom
    ~TDN
    fotoblog: www.tdn9.be

  • #2
    Re: Camera verloren/gestolen te Dinant - panasonic FZ 3

    jammer om te horen hopelijk komt ie nog terecht!

    grts,
    Hans
    Nikon D7000 / Nikkor 17-55mm F2.8 / Sigma 70-200mm F2.8 / Sigma 10-20mm F4-5.6 / nikkor 50mm F1.4
    My travel photography site

    Comment


    • #3
      Re: Camera verloren/gestolen te Dinant - panasonic FZ 3

      Misschien heb je het serienummer nog ergens?
      Dit kun je ook toevoegen bij het forumonderdeel "aangeboden" als ik mij niet vergis..
      In ieder geval, veel succes met je zoektocht !

      Comment


      • #4
        Re: Camera verloren/gestolen te Dinant - panasonic FZ 3

        Heel jammer maar de kans zal wel heel klein zijn dat je die nog terugziet.


        Aan je ouders een nieuwe vragen is toch wel het minste dat je kan doen.

        Zij zijn die toch vergeten op het terras.


        Mvg

        Steven
        1DMkII/IV + 40D + Glas + Light + Storage

        Comment


        • #5
          Re: Camera verloren/gestolen te Dinant - panasonic FZ 3

          Alleszins aangeven bij lokale politie. Tzal wel niks worden, maar dan staat er tenminste iets op papier, als ie hier of daar nog eens opduikt
          Er wordt ook een kopie van die PV naar Dinant gestuurd. Verwacht nu nie dat ze er actief gaan naar zoeken, maar je weet nooit en het kost niks, alleen de moeite.
          Greetzzzzzzzzzzzz......
          Wonnie
          www.spectare.be

          Comment


          • #6
            Re: Camera verloren/gestolen te Dinant - panasonic FZ 3

            Misschien heeft een doodbrave burger zoals ik hem in Dinant bij de politie afgegeven. Maar als jij dit verlies niet aangeeft zal hij misschien ooit bij verloren voorwerpen geklasseert worden.

            Je ouders zeker geen schuldgevoel geven, ze hebben je jaren opgevoed en dat kost meer dan een toestel.

            Comment


            • #7
              Re: Camera verloren/gestolen te Dinant - panasonic FZ 3

              Het is met mij juist hetzelfde gebeurt in hetzelfde plaats.
              Ik ging met m'n familie op reis in de ardennen en een dag zijn we naar dinant kayak gereden.Ik was aan het wandelen met mijn moeder en we hebben foto's getrokken.En 2 min na de laatste foto bemerk ik opeens dat ik mijn camera niet heb.
              ik ging terug naar het plaats dat ik zeker was dat ik nog mijn camera had en ik vond het niet.Ik heb mensen in de omgeving gevraagd of ze iets zagen,maar niemand zag iets.
              2 dagen later ging ik naar het politie bureau om te vragen of iemand het misschien naar daar gebracht heeft.maar dat was het geval niet.
              Mijne was daar niet maar ik heb wel een andere camera in de doos zien liggen.misschien is dat van jou.
              (ik heb de agent mijn naam en telefoon nummer gegeven als mijn camera toch wel tevoorschijn komt, ik raad je aan om hetzelfde te doen).
              Ik hoop dat je het terugvindt!!!

              bonne chance

              Comment


              • #8
                Re: Camera verloren/gestolen te Dinant - panasonic FZ 3

                Oorspronkelijk geplaatst door Fabbe Bekijk bericht
                Je ouders zeker geen schuldgevoel geven, ze hebben je jaren opgevoed en dat kost meer dan een toestel.
                En dat maakt dat ze je spullen mogen vergeten/kwijtspelen? Wat een kromme redeneringen volg jij zeg...
                Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527

                Comment


                • #9
                  Re: Camera verloren/gestolen te Dinant - panasonic FZ 3

                  Oorspronkelijk geplaatst door Voltigeur Bekijk bericht
                  ........ Wat een kromme redeneringen volg jij zeg...
                  en een reactie op een post van ruim 3 jaar terug???
                  grt,bouk.
                  wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                  http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                  https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                  Comment


                  • #10
                    Re: Camera verloren/gestolen te Dinant - panasonic FZ 3

                    Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                    en een reactie op een post van ruim 3 jaar terug???
                    grt,bouk.
                    Sorry Bouk, niet op de datum gelet, aangezien dit topic helemaal bovenaan de eerste pagina stond. Waarvoor mijn excuses...
                    Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527

                    Comment


                    • #11
                      Re: Camera verloren/gestolen te Dinant - panasonic FZ 3

                      Wat is dat toch met mensen die registreren en dan direct als eerste post jaren oude topics heropenen? Misschien tijd voor een aanpassing op het forum waarbij topics die x maanden niet meer actief zijn op slot te zetten (zoals op tripadvisor.com)
                      bye, Maurice
                      https://on4bam.com/
                      Nikon D7500

                      Comment


                      • #12
                        Re: Camera verloren/gestolen te Dinant - panasonic FZ 3

                        Denk dat ze gewoon op de topic uitkomen via google. Reactie willen schrijven, registreren,...
                        Canon EOS400D - Canon EF-S18-55mm - Canon EF50mm f/1.8 MkII - Sigma 18-125 f/3.8-5.6 OS HSM

                        Comment


                        • #13
                          Re: Camera verloren/gestolen te Dinant - panasonic FZ 3

                          En dan zijn er idioten als ik die niet goed opletten en erin trappen om nog een reactie bij te plaatsen
                          Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527

                          Comment

                          Working...
                          X