Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ter info: e-mailadres

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Ter info: e-mailadres

    TER INFO

    Momenteel zit ik met een probleem bij het ophalen van mijn e-mail met het e-mailadres @belgacom.net, dat ik hier in mijn profiel heb staan en bijna uitsluitend door BD-leden wordt gebruikt en op mijn website. Sinds 12 juni, haalt mijn computer slechts de twee eerste mails binnen (en dat telkens weer opnieuw) en geeft dan een foutmelding, de rest blijft dus op de belgacomserver (of hoe heet dat ding) staan. Ondertussen komen er steeds mails bij, maar komen dus niet binnen. Wat het is weet ik ook niet want mijn andere mail met het emailadres van het werk en van skynet.be komen gewoon binnen.

    Voor diegene die me de vorige dagen gemaild hebben wel... wel sorry .


    PS is hier een Wizzkid die me wat raad kan geven?
    eMJeke
    website

  • #2
    eMJeke, een paar mogelijke oorzaken: méér dan waarschijnlijk is de database van jou e-mailprogramma corrupt.
    Ik vermoed dat je met Outlook Express werkt, hier volgen de stapjes:

    Ga in OE naar Menu Extra/ opties: tab Onderhoud en klik op de knop "archiefmap". Noteer deze locatie.
    Let op: alle berichten die nog in Postvak IN staan en die je nog wenst te behouden, EERST verplaatsen naar een andere map.

    Sluit OE.

    Ga naar deze map en zoek de postvak IN.dbx
    Hernoem dit bestand door er bv. "postvak IN.dbx.OLD" van te maken.

    Voor alle zekerheid kan je best ook POP3UIDL.DBX een andere naam geven.

    Open OE. Normaal moet er nu een nieuwe postvak in en POP3UIDL.DBX aangemaakt zijn.

    Zoniet, kan je nog altijd terug door de naam terug te wijzigen.

    Probeer dan nog eens de mails binnen te halen.

    Soms moet je ook via webmail deze bewuste mail verwijderen, meestal is het opgelost door de stappen hierboven.
    Hombre

    Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

    Comment


    • #3
      Ik kan je geen raad geven om je probleem op te lossen, maar wat je bijvoorbeeld wel kan doen is voorlopig de e-mail via webmail bekijken en beheren. Dat is dan gewoon hetzelfde principe als wanneer je je Hotmail bekijkt, alles gebeurt via je browser. Voor belgacom.net kan je dat hier doen.
      :: http://www.dpix.be ::

      Comment


      • #4
        Probeer misschien eens via webmail je mails te bekijken. Het kan zijn dat er ergens een mail met een fout in staat die de rest blokkeert. Site: http://webmail.belgacom.net/page.html?partner=belgacomslf&lang=nl

        succes ermee

        tom
        klik

        Comment


        • #5
          ha, ik was te traag
          klik

          Comment


          • #6
            Hallootjes iedereen


            Bedankt voor de tips... 't is gelukt via webmail!
            (Hombre je tip hou ik nog even bij ingeval het nodig zou zijn, maar vermits de ander e-mailadressen wel werkten blijf ik daar voorlopig liever af....)
            eMJeke
            website

            Comment

            Working...
            X