Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Meningen gevraagd

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Meningen gevraagd

    Hallo allen,

    Een mede-amateur die hier geen account heeft wilde graag eens weten hoe men hier over zijn werk denkt.
    Ik post zijn foto's even in de vorm van 3 links hier, het zijn er nogal veel:

    Edit Mod : Andermans werk tonen doen we hier niet op BD....


    Graag jullie reacties hierop, wat er verbetert kan worden en hoe de huidige stand van zaken is qua werk.
    Last edited by Hanske; 17 mei 2008, 18:03.

  • #2
    Re: Meningen gevraagd

    Ik denk niet dat het hier de gewoonte is dat iemand vraagt om foto's van iemand anders te beoordelen.

    Indien die persoon echt graag zijn foto's laat beoordelen kan hij m.i. hier toch beter zelf een account aanmaken en zijn foto's laten beoordelen in een van de fora in "fotohoek".
    Jan Akkermans
    (BD1097BE)
    Fujifilm GFX 100S, X-T5, X-T3, X-Pro3 en wat glas

    Comment


    • #3
      Re: Meningen gevraagd

      Oorspronkelijk geplaatst door Jan Akkermans Bekijk bericht
      Ik denk niet dat het hier de gewoonte is dat iemand vraagt om foto's van iemand anders te beoordelen.

      Indien die persoon echt graag zijn foto's laat beoordelen kan hij m.i. hier toch beter zelf een account aanmaken en zijn foto's laten beoordelen in een van de fora in "fotohoek".

      Precies ook mijn gedachte , daarom gaat er een slotje op ........
      Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
      Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/

      Comment

      Working...
      X