Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

foto's trouw

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • foto's trouw

    hallo, wij gaan trouwen op 08-08-08 en zochten iemand die foto's zou willen nemen van ons, mb. van in het gemeentehuis en onmiddellijk erna op locatie in de buurt. Het gebeuren zou zich afspelen in Mechelen.
    Graag hadden wij enkele voorstellen gekregen, ik veronderstel dat ik hiervoor op het juiste adres ben.
    De foto's mogen erna eventueel gebruikt worden voor een persoonlijke site als voorbeeld ofzo.

    Ik ben benieuwd welke voorstellen ik hier eventueel zal krijgen, de financiële kant van het plaatje zullen we wel in PM of via tel bespreken.

    De reden waarom ik de vraag langs hier stel is omdat we net gebouwd hebben en proberen hier en daar een beetje te knippen in het budget voor de trouw. Ik veronderstel dat jullie beter weten dan iemand anders wat een full professionele trouw fotograaf kost

    alvast bedankt en hopend op enkele gunstige reacties

    groetjes

  • #2
    Re: foto's trouw

    Oorspronkelijk geplaatst door krzystof Bekijk bericht
    De reden waarom ik de vraag langs hier stel is omdat we net gebouwd hebben en proberen hier en daar een beetje te knippen in het budget voor de trouw.
    Ik wil gerust m'n steentje bijdragen door je enkele adressen van frituren te geven waar eventueel de maaltijd zou kunnen plaatsvinden, kwestie van te knippen in het budget voor jouw trouw...

    Mvg,
    Frederic

    Comment


    • #3
      Re: foto's trouw

      Welkom op dit forum. Als eerste post kan dit tellen

      Zoek maar dekking...
      Panasonic FZ-1000 - Nikon D7000 - Tamron 17-50 DiII - Tokina 11-16 - Nikkor 70-300 VR - Nikkor 50 1.8 - SB-800 - http://pbase.com/alain_db
      And why do we fall, Bruce?

      Comment


      • #4
        Re: foto's trouw

        Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De Smet Bekijk bericht
        Ik wil gerust m'n steentje bijdragen door je enkele adressen van frituren te geven waar eventueel de maaltijd zou kunnen plaatsvinden, kwestie van te knippen in het budget voor jouw trouw...

        Mvg,
        Frederic
        Of de vraagstelling nu correct is of niet voor de heren fotografen, een nar is niet meer nodig, die hebben we in dit antwoord al gevonden! Weer een besparing!

        Triest hoe een nieuw lid uitgekafferd wordt omdat de vraag niet zou beantwoorden aan de standaarden van andere leden...

        Comment


        • #5
          Re: foto's trouw

          Bij het ocmw kennen ze ook zoiets als 'budgetbeheer' die kunnen zeker en vast ook wel helpen
          Ik heb trouwens ook nog een trouwalbum liggen waar toch niemand meer in kijkt ... interesse?

          Even serieus:
          Voor cheap fotografen kun je misschien beter eens op marktplaats en zo zoeken. Daar vind je er zeker (ik kan 't weten ... ik sta daar ook ergens).
          De vraag bij budgetbeheer is echter altijd: Wat wil je verkrijgen en welke kwaliteit verwacht je.

          Je kan moeilijk verwachten van een vriend die terloops eens wat foto's neemt, dat het toppers zijn...
          Je kan ook moeilijk verwachten van top fotografen, dat ze goedkoop zijn.
          Alles heeft zijn prijs.
          Last edited by Decapix; 15 mei 2008, 11:31.
          .-≈° BD1188BE °≈-: Canon 5D met een goedgevulde gLascontainer.
          ***[ Also visit the BelgiumDigital Challenge @ http://challenge.belgiumdigital.com ]***

          Comment


          • #6
            Re: foto's trouw

            Oorspronkelijk geplaatst door Johanuz Bekijk bericht

            Triest hoe een nieuw lid uitgekafferd wordt omdat de vraag niet zou beantwoorden aan de standaarden van andere leden...
            Iemand die totaal niet aan fotografie doet maar zich registreert op een fotografiesite louter uit eigenbelang en daarnaast nog eens dik in de verf zet hoe (schandalig (daar sloeg dat bommenicoontje toch op?)) duur een beroesfotograaf wel is, dat noem ik eerlijk gezegd geen nieuw lid...
            Trouwens, er lezen hier genoeg beroepsfotografen mee voor wie dit een doorn in het oog is.

            En dan nog... 't lijkt de hier laatste tijd wel een wildgroei van zogenaamde nieuwe 'leden' die er enkel op uit zijn -al dan niet met commerciële doeleinden- profijt te doen door te rekenen op de goodwill van de hobbyfotografen...

            Trouwens, een amateur aanzetten tot betaalde opdrachten kan zelfs strafbaar zijn, daar dit valt onder zwartwerk. en 'k dacht niet dat hij op zoek was naar professionelen, want die zijn veeeeeeeel te duur...

            Mvg,
            Frederic

            Comment


            • #7
              Re: foto's trouw

              ja idd want gij zult altijd alles officieel doen...

              Comment


              • #8
                Re: foto's trouw

                Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De Smet Bekijk bericht
                Iemand die totaal niet aan fotografie doet maar zich registreert op een fotografiesite louter uit eigenbelang en daarnaast nog eens dik in de verf zet hoe (schandalig (daar sloeg dat bommenicoontje toch op?)) duur een beroesfotograaf wel is, dat noem ik eerlijk gezegd geen nieuw lid...
                Trouwens, er lezen hier genoeg beroepsfotografen mee voor wie dit een doorn in het oog is.

                En dan nog... 't lijkt de hier laatste tijd wel een wildgroei van zogenaamde nieuwe 'leden' die er enkel op uit zijn -al dan niet met commerciële doeleinden- profijt te doen door te rekenen op de goodwill van de hobbyfotografen...

                Trouwens, een amateur aanzetten tot betaalde opdrachten kan zelfs strafbaar zijn, daar dit valt onder zwartwerk. en 'k dacht niet dat hij op zoek was naar professionelen, want die zijn veeeeeeeel te duur...

                Mvg,
                Frederic
                Allez, da's een nieuwerwetse vorm van fotoshoppen.................!

                Comment


                • #9
                  Re: foto's trouw

                  ai ai ai ... daar is de naïeve vraag weer!! (en ook de lange tenen!)
                  "Just do it !"

                  http://jr52.be/index.html

                  Comment


                  • #10
                    Re: foto's trouw

                    Ik twijfel er geen seconde aan dat hier wel iemand zeer degelijke foto's kan afleveren tegen een schappelijke prijs (ikzelf behoor daar zeker niet toe - en dan heb ik het over die degelijke foto's ).

                    Ik hoop dat je niet teveel commentaar meer krijgt van sommige gefrustreerde en daardoor vaak onsympathieke medeforumers...
                    Vriendelijke groeten, Sven
                    Nikon D80 + Tokina 12-24 f4 + Tamron 28-75 f2.8 + Nikkor 50mm f1.8 + Nikon SB600 en een Canon Powershot S5 IS.

                    Comment


                    • #11
                      Re: foto's trouw

                      kzou zo zeggen toch nog succes met de zoektocht en aan de lange tenen, degene die zonder zonde is werpe de eerste steen...?
                      smile ! ...it confuses people ...

                      Comment


                      • #12
                        Re: foto's trouw

                        Een fotograaf voor 08-08-08
                        De meeste fotografen die wat clienteel hebben, zijn die dag al lang geboekt.

                        Probleem 2 : door die dag zijn de prijzen meestal nog iets duurder dan normaal (meer vraag dan aanbod = economisch beginsel)

                        Ofwel zoek je een fotograaf die het gratis wil doen, maar dan moet je tevreden zijn met het resultaat, ofwel betaal je gewoon de prijs...
                        Om te zeggen dat de prijzen overdreven zijn... Tja ik vrees toch dat je niet beseft hoeveel tijd er in een huwelijksreportage wordt gestoken.
                        Het begint en stopt echt niet de dag van de trouw zelf hoor

                        Veel succes met je zoektocht
                        www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

                        Comment


                        • #13
                          Re: foto's trouw

                          08-08-08 is een vrijdag.
                          Werkende "amateurs" moeten dan ook nog eens een dagje verlof nemen.
                          Olympus OMD Em-1/Lumix GX8www.paly.be blog- Facebook

                          Comment


                          • #14
                            Re: foto's trouw

                            Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De Smet Bekijk bericht
                            Iemand die totaal niet aan fotografie doet maar zich registreert op een fotografiesite louter uit eigenbelang en daarnaast nog eens dik in de verf zet hoe (schandalig (daar sloeg dat bommenicoontje toch op?)) duur een beroesfotograaf wel is, dat noem ik eerlijk gezegd geen nieuw lid...
                            Trouwens, er lezen hier genoeg beroepsfotografen mee voor wie dit een doorn in het oog is.

                            En dan nog... 't lijkt de hier laatste tijd wel een wildgroei van zogenaamde nieuwe 'leden' die er enkel op uit zijn -al dan niet met commerciële doeleinden- profijt te doen door te rekenen op de goodwill van de hobbyfotografen...

                            Trouwens, een amateur aanzetten tot betaalde opdrachten kan zelfs strafbaar zijn, daar dit valt onder zwartwerk. en 'k dacht niet dat hij op zoek was naar professionelen, want die zijn veeeeeeeel te duur...

                            Mvg,
                            Frederic
                            Jawadde... Misschien moet de RvB eens een regeltje maken in het reglement over beleefdheid in de posts...
                            Ik ken je niet, Frederic, en hoef je ook niet te kennen, maar ik denk toch dat er zoiets is als elementaire beleefdheid en niet te lange tenen hebben...
                            Proficiat! Ik verschiet er van dat mensen uberhaupt nog lid willen worden van dit forum!!!
                            An  a day keeps frustration away!
                            http://www.demey-deleus.be

                            Comment


                            • #15
                              Re: foto's trouw

                              Frituur, ocmw waar zijn jullie in godsnaam mee bezig ?
                              Die jongen vraagt een gewone vraag en julie boren hem recht de grond in.
                              Waar zijn sommigen hier mee bezig, wie zegt dat ie geen volwaardig lid kan worden later.
                              Als je zo een reactie krijgt zou ik het hier rap afbollen en mij hier nimmer laten horen.



                              Als ik kon krzystof direct maar, gezondheid laat dat niet toe.
                              Laad U niet uit het lood slaan door sommigen hun reactie hier ze weten niet beter.
                              Veel geluk toegewenst en moge het de mooiste dag van uw leven zijn

                              Groetjes
                              Johny K

                              Comment

                              Working...
                              X