Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fotoprinter of laten afdrukken?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Fotoprinter of laten afdrukken?

    Ik ben in het bezit van een Canon 10D die dus uitgerust is met Exif Print.
    Ik vraag me af of het financieel (en ook kwalitatief) interessanter is om te investeren in een fotoprinter versus de foto's laten afdrukken door bvb Hema ...

    Merci voor de antwoorden

  • #2
    foto's afdrukken in labo is goedkoper en vaak beter dan een foto-print. Daarnaast heb je wel het feit dat je makkelijk en snel afdrukken maakt zonder enkele dagen te moeten wachten met een fotoprinter in huis.

    Ik doe het zo, ik heb een fotoprinter voor die snelle opdrachtjes, en ook vergrotingen tot 48x32, voor reeksen 10x15's ga ik naar labo-ontwikkeling. Ik heb al wel gezien dat canon ook pakketjes heeft met 10x15-papier die ik randloos kan afdrukken, maar heb er nog geen ervaring mee.
    ToM.___ //Fuji s602.
    www.fuguforce.com ::::: www.imagomedia.be
    It goes to 11 you know? 1 louder.

    Comment


    • #3
      Originally posted by tom314
      Ik heb al wel gezien dat canon ook pakketjes heeft met 10x15-papier die ik randloos kan afdrukken, maar heb er nog geen ervaring mee.
      Deze pakketjes van Canon zijn van zeer goede kwaliteit (mooi glanzend en goede kleurenweergave) en in combinatie met een Canonprinter die kantlijnvrij kan printen staat de foto perfect zonder witte randen op het papier.

      greetz
      My Flickr

      Comment


      • #4
        Originally posted by DaVa
        Originally posted by tom314
        Ik heb al wel gezien dat canon ook pakketjes heeft met 10x15-papier die ik randloos kan afdrukken, maar heb er nog geen ervaring mee.
        Deze pakketjes van Canon zijn van zeer goede kwaliteit (mooi glanzend en goede kleurenweergave) en in combinatie met een Canonprinter die kantlijnvrij kan printen staat de foto perfect zonder witte randen op het papier.

        greetz
        Lijkt me interessant, wat kosten die pakketjes? Kan ik die ergens online bestellen?
        Lot to learn... Much to gain

        Comment

        Working...
        X