Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Leermeester(es) gezocht streek Leopoldsburg

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Leermeester(es) gezocht streek Leopoldsburg

    Wie van de gevorderden voelt zich geroepen om mij de knepen van het vak aan te leren en te leren begrijpen met alles rond fotografie .
    Geef maar een PM seintje .
    Fotografische groeten
    Patrick

  • #2
    Re: Leermeester(es) gezocht streek Leopoldsburg

    Vrees dat je dat niet gaat leren in een dag

    Zou als ik u was beginnen met heel veel te lezen , en hetgeen u gelezen heeft in de praktijk proberen.

    Om te beginnen een paar links .......





    Gratis online fotografie cursus. Maak betere foto's en leer omgaan met je digitale camera. Deze foto cursus van professionele fotografen helpt je er bij. Ook natuurfotografie workshops.



    Succes met lezen !
    Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
    Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/

    Comment


    • #3
      Re: Leermeester(es) gezocht streek Leopoldsburg

      Ok Hans , daar heb je 100 % gelijk in , maar dat stadium heb en maak ik nog alle dagen mee dat ik uren doorbreng achter mijn pc en studiewerk en opzoekingen doe . Ben een allrouder , doe dit dus voor vele interesse gebieden. Wat mijn ervaring echter leert is dat alles toepassen in de praktijk veel consequenter , doelmatiger en logischer is en alzo ook sneller begrepen en gekend is . En ja zal niet op 1dag in orde komen . Juist daarom zoek ik een man en of vrouwelijke fotohobbyist uit de buurt met ervaring die af en toe tijd en zin heeft om mij bij te staan en de knepen van het vak te leren . Een soort prive lesgever(ster) dus . 2 weten meer als 1 he en heb je een probleem of vraagje dan is dat misschien op 1 min opgelost tegen dat ik dit moet opsurfen op internet of boeken . vb kocht me deze week een objectief 50 mmvoor men D40 , wist al heel goed dat de AF niet zou gaan , maar toch kon ik ze niet gebruiken , snapte (nog) niet hoe ik het diafragma moest regelen . Dan maar de (domme) vraag gesteld op jullie prachtige forum en voila na 1 uurtje had ik het simpele antwoord en snapte ik het . Goed he :-) .
      Maar dat was nu 1 probleempje maar heb er nog wel 1001 . Als ik voor elk probleempje of vraagje een bericht moet openen op het forum en ik zal heus niet de enigste zijn dan zal het forum snel verzadigd zijn .Idem als ik het surfend moet opzoeken , zal dan meer achter mijn pc zitten dan dat ik met mijn toestel bezig ben . Kijk dat zijn nu mijn beweegredenen om een goede ziel te vinden om dan af en toe ne keer samen te komen en dat de gevorderde de kennis , ervaring , tips enz....die hij/zij heeft deelt .
      Fotografische groeten
      Patrick

      Comment


      • #4
        Re: Leermeester(es) gezocht streek Leopoldsburg

        Oke , duidelijk

        Misschien dan eens een idee om , indien je nu geen directe aanbiedingen krijgt , eens mee te gaan met een ( georganiseerde ) Shooting Day.
        Buiten het feit dat dit erg leuk is , kunt u dan alle vragen die u heeft aan de mede-fotografen stellen. Tis maar een idee he

        Kijk eens bij het Shooting Days forum
        Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
        Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/

        Comment


        • #5
          Re: Leermeester(es) gezocht streek Leopoldsburg

          Of wordt lid van een goede fotoclub.
          Ik ben zelf van Peer. Van mij mag je altijd eens langskomen.
          Voorbeelden van mijn werk kan je op mijn website vinden.

          Hans
          Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt

          Comment

          Working...
          X