Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Palm Live Café

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Palm Live Café

    in weerde ...

    eentje van lalalover (tof concert trouwens)



    en twee van milow,





    HIER staat meer

    dag dag
    Last edited by kemizz; 5 mei 2008, 22:37.
    www.kemizz.com
    Brand new Blog
    kemizzdotcomonflickr

  • #2
    Re: Palm Life Café

    Mooie derde, Kem, al zou ik 'm wat meer contrast geven. En mag ik nog eens muggenziften: het is Palm LiVe Café, met een 'V'. Een foutje dat meer en meer voorkomt, zie ik.

    Comment


    • #3
      Re: Palm Life Café

      Oorspronkelijk geplaatst door Concertfoto Bekijk bericht
      Mooie derde, Kem, al zou ik 'm wat meer contrast geven. En mag ik nog eens muggenziften: het is Palm LiVe Café, met een 'V'. Een foutje dat meer en meer voorkomt, zie ik.
      hehe merci om da op te merken , idd zo een fouten komen veel voor , vooral bij mij (en ooit ook zo gedrukt na da ik het zo doorgestuurd had naar de klant )

      leve C1 , dit was zo ne foto waar het licht ineens vollenbak van stage front als back komt en ook het publiek ...

      gebeurd wel vaker eh als er effe iets gebeurd waar het publiek bij betrokken word (hier was het you don't knowwwwwwwwww dat iedereen toch wel ni mee zong zeker , die kende die tekst precies allemaal , hehe, maar bon hierdoor krijgt ge zo dat witte felle flare effect ,
      in C1 staat het contrast op vol ope ,

      maar kzou het mss nog wa kunne bijschroeven straks eens proberen
      www.kemizz.com
      Brand new Blog
      kemizzdotcomonflickr

      Comment


      • #4
        Re: Palm Life Café

        Oorspronkelijk geplaatst door kemizz Bekijk bericht
        leve C1 , dit was zo ne foto waar het licht ineens vollenbak van stage front als back komt en ook het publiek ...
        En thanks to who

        By the way .. I agree mooie 3rde.. Maaarrr heb nu een van uw die nog beter is
        Ollie
        www.olliec.be

        Comment


        • #5
          Re: Palm Life Café

          Oorspronkelijk geplaatst door OllieC Bekijk bericht
          En thanks to who

          By the way .. I agree mooie 3rde.. Maaarrr heb nu een van uw die nog beter is

          to phase one eh
          www.kemizz.com
          Brand new Blog
          kemizzdotcomonflickr

          Comment


          • #6
            Re: Palm Live Café

            doe mij maar foto 1 maar ik had hem misschien graag wat dichter gezien.
            pianist doet naar mijn visie niets aan de foto.

            2de kijkt hij wat jammerlijk afwezig
            en derde mist wat diepte volgens mij
            is dit in RAW getrokken? zoja, misschien wat aan de 'blacks' hendel sleuren?
            WWW.JOPIX.BE
            Just one click away...

            Comment


            • #7
              Re: Palm Live Café

              Oorspronkelijk geplaatst door jonez Bekijk bericht
              doe mij maar foto 1 maar ik had hem misschien graag wat dichter gezien.
              pianist doet naar mijn visie niets aan de foto.

              2de kijkt hij wat jammerlijk afwezig
              en derde mist wat diepte volgens mij
              is dit in RAW getrokken? zoja, misschien wat aan de 'blacks' hendel sleuren?
              pianist is bewust gekozen , vermits er altijd interactie is tussen beide tijdens het optreden ,

              en jaja natuurlijk raw, mijn cam moet nog zijn eerste jpeg maken denk ik ,

              zoals ik hier boven al vermelde was de orginele foto volledig een witte flare , en dankzij het fantastische capture one is er toch nog iets van kunne gemaakt worden

              Bij nr twee was het ook zeer bewust van mij om dan af te drukken , kheb er nog zo eentje waar hij echt schaterlacht, maar voor deze gekozen omdat de kleuren en het licht daar heel goed zit ..

              Vanvoor stonden horden gillende meiden die elke keer bijne luider gingen dan het stage geluid zelf , waardoor hij tijdens het optreden vaak naar hen keek , alles voor de fans eh
              Last edited by kemizz; 6 mei 2008, 00:03.
              www.kemizz.com
              Brand new Blog
              kemizzdotcomonflickr

              Comment


              • #8
                Re: Palm Live Café

                qua compo de derde!
                qua licht de tweede!
                qua expressie de eerste!

                Comment

                Working...
                X