Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bof 2007

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Bof 2007

    Dit staat op de homepage :

    De allereerste voorbereidingen voor het BOF 2008 zijn begonnen maar dat betekent niet dat je uitgave 2007 links mag laten liggen. Er zijn nog steeds exemplaren verkrijgbaar van dit unieke fotoboek, laat de kans dus niet voorbij gaan en bestel er nog eentje voor het te laat is!
    maar waar vind ik waar ik dit kan bekijken/bestellen

  • #2
    Re: Bof 2007

    Hier vind je zeker het antwoord op alle vragen m.b.t. het BOF 2007
    Grtz, Tigra-Boy
    ~Nikon D90+D50~SB-600~Tokina 12-24~Tamron 17-35~Tamron 28-75~Tamron 90 macro~Nikkor 70-300VR~Sigma 50-500~Manfrotto 055XPROB+322RC2~Slingshot300AW~Nova200AW~

    Comment


    • #3
      Re: Bof 2007

      Oorspronkelijk geplaatst door Blackie Bekijk bericht
      maar waar vind ik waar ik dit kan bekijken/bestellen
      Als je van omgeving Brugge bent, of naar Brugge zou komen kan je hier altijd een exemplaar bekijken en indien je wil, kopen.

      Groetjes
      Skitch
      " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

      Comment


      • #4
        Re: Bof 2007

        Oorspronkelijk geplaatst door Blackie Bekijk bericht
        waar vind ik waar ik dit kan bekijken/bestellen
        als je van de omgeving van Gent bent kun je dit bij mij komen doen

        mm
        ∏__|_ ∏__|_
        "no rules, great shots"
        Book of Fame 2009 - BESTEL HIER

        Comment


        • #5
          Re: Bof 2007

          Ik heb ondertussen op de homepage een link toegevoegd zodat iedereen in het vervolg direct de juiste informatie te zien krijgt . . . Tigra, bedankt om Blackie op de hoogte te brengen
          There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
          A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
          Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

          Comment


          • #6
            Re: Bof 2007

            ben van oostende, werk in Brussel, passeer dus beide steden
            ...word moeilijk ...




















            of wacht, wie heeft er blonde leffe in zijn frigo






            Comment


            • #7
              Re: Bof 2007

              Oorspronkelijk geplaatst door Blackie Bekijk bericht
              of wacht, wie heeft er blonde leffe in zijn frigo

              Hier in Brugge staat de blonde Leffe in de frigo en naast de frigo.
              Zowel blond als donkere Leffe....... of Hoegaerden, Palm, Pils, Tsing-Tao bier (betere dan Duvel) en zelfs N.A. om het af te leren.
              Overtuigd?
              Ja kan het boek ook cash betalen. 'k Schrijf het bedrag wel over naar BD.

              Groetjes
              Skitch
              " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

              Comment

              Working...
              X