Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Aarschot

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Aarschot

    Zijn hier mensen van Aarschot of omstreken? Zou miss eens leuk zijn om samen er uit te trekken om een paar leuke fotos te schieten.....en zo leer ik bij
    CANON EOS 60D
    Flickr

  • #2
    Re: Aarschot

    He trikke4O. Ik ben ook pas nieuw en heb net zoals jij contacten gezocht. Ik ben zelf van Beerzel bij Heist O/D Berg en heb contacten kunnen leggen met mensen van Lier. Heb al met hun op stap geweest en ga nu mee op 12 mei naar de Hobokense polders.
    Met de leden van BD op stap en je leert veel. Zeker doen.

    PS. Je kan je inschrijven voor 12/05. Voor 2€ ben je ervan af. Zie
    http://forum.belgiumdigital.com/showthread.php?t=208412
    http://www.photo-patricske.be
    Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

    Comment


    • #3
      Re: Aarschot

      Ik ben van scherpenheuvel, maar ken in aarschot wel wat mensen die met fotografie bezig zijn. We gaan binnenkort normaal zelfs een club starten in Aarschot.
      Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX
      http://www.stevevandegaer.be

      Comment


      • #4
        Re: Aarschot

        Hey Doc,

        Hou me op de hoogte!

        Comment


        • #5
          Re: Aarschot

          Herentals hier, ook niet echt ver uit de buurt met 25 km
          There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
          A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
          Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

          Comment


          • #6
            Re: Aarschot

            Oorspronkelijk geplaatst door Doc_Holiday Bekijk bericht
            Ik ben van scherpenheuvel, maar ken in aarschot wel wat mensen die met fotografie bezig zijn. We gaan binnenkort normaal zelfs een club starten in Aarschot.
            Interresant
            Rillaar ligt in de buurt
            BD0497BE : Nikon body + glas
            www.RudyVerrijt.info

            Comment


            • #7
              Re: Aarschot

              Ik ben van Messelbroek.
              heb ook wel intresse.

              ik heb wel nog veel te leren.
              grt,
              Kristof

              Comment


              • #8
                Re: Aarschot

                Ik ben van Averbode.
                Homo Sapiens Pentaxiensis

                Comment


                • #9
                  Re: Aarschot

                  Zoals Doc al zei: doordat er vrij veel interesse is zijn we aan 't kijken om een club te starten.
                  Hiervoor zijn we aan 't uitzoeken wat we zoal kunnen aanbieden en wat de beste vorm is om de
                  club in te beginnen (waarschijnlijk VZW). We zouden in juni graag van start gaan met de echte
                  oprichting. Op dit ogenblik zijn we met een man of 5, maar hoe meer zielen hoe meer vreugd.
                  Wie op de hoogte wenst gehouden te worden mag me altijd mailen op mijn hotmail adres.

                  groetjes,
                  Orlando
                  ofrooninckx@hotmail.com

                  Comment


                  • #10
                    Re: Aarschot

                    waarom direct een VZW struktuur? een feitenlijke vereniging is voor dit doeleinde prima, tenzijn er al dadelijk veel materiaal/of gebouwen in de VZW terecht komen, of je met "betaalde vrijwilligers" gaat werken etc. zeker een klein groepke dat regelmatig samenkomt ivm fotografie (of andere hobby) en geen eigen gebouwen heeft, heeft niet veel te winnen met een VZW struktuur

                    Comment


                    • #11
                      Re: Aarschot

                      Oorspronkelijk geplaatst door momentopname Bekijk bericht
                      waarom direct een VZW struktuur?
                      Relax, relax, we zijn nog niet begonnen. Zoals gezegd het wordt allemaal nog uitgezocht.
                      Indien je wil mee helpen of goeie ideeën hebt, dan mag je natuurlijk ook mailen.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Aarschot

                        Heb net een verhuis achter de rug van Aarschot naar Tielt-Winge.
                        Interesse in een fotoclub in Aarschot is heel erg groot

                        Comment


                        • #13
                          Re: Aarschot

                          Ik ben van begijnendijk, heb er ook wel intresse in
                          Canon EOS 40D | EF-S 17-85mm f/4-5.6 IS USM | EF 50mm f/1.8 II

                          Poedelzalm ?

                          Comment


                          • #14
                            Re: Aarschot

                            Oorspronkelijk geplaatst door Patricske Bekijk bericht
                            He trikke4O. Ik ben ook pas nieuw en heb net zoals jij contacten gezocht. Ik ben zelf van Beerzel bij Heist O/D Berg en heb contacten kunnen leggen met mensen van Lier. Heb al met hun op stap geweest en ga nu mee op 12 mei naar de Hobokense polders.
                            Met de leden van BD op stap en je leert veel. Zeker doen.

                            PS. Je kan je inschrijven voor 12/05. Voor 2€ ben je ervan af. Zie
                            http://forum.belgiumdigital.com/showthread.php?t=208412
                            Ik ben van putte
                            en ik ben ook nieuw hier

                            Comment


                            • #15
                              Re: Aarschot

                              ik ben afkomstig van wezemaal en woon nu voorlopig in tremelo

                              Comment

                              Working...
                              X