Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Photobox.ie nieuwe website. Help!!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Photobox.ie nieuwe website. Help!!

    Tot grote tevredenheid bestel ik regelmatig foto's op deze site in allerlei formaten. Steeds OK, en als dat niet zo is worden problemen correct en snel verholpen.
    Deze morgen wil ik terug een bestelling doorsturen maar ze hebben een nieuwe website... Al je gegevens en albums worden zogezegd automatisch overgezet als je inlogt. Problemen dus. Mijn account kan ik nog zien en dat klopt, maar geen albums met vroeger doorgestuurde foto's. Ik zit blijkbaar ook automatisch bij photobox.co.uk dat andere prijzen hanteert.
    Als ik nieuwe foto's wil uploaden lukt dat ook niet.

    Iemand enig idee wat er aan de hand is?
    Ik wil graag foto's van goede kwailteit, lage prijs, matte afwerking en zonder reclame op de achterzijde en dat kon ik bij Photobox.ie krijgen. Ik heb er duizenden foto's besteld in de loop der jaren, laten ze me nu zomaar in de steek?

    Kan iemand mij helpen om toch terug daar foto's te bestellen, of ken je andere centrales waar ze gelijkaardige service leveren en er ook geen naam op de achterkant staat?

    Alvast bedankt,

  • #2
    Re: Photobox.ie nieuwe website. Help!!

    Ik heb het vanmorgen ook opgemerkt.
    Ik heb ze een mailtje gestuurd en om verduidelijking gevraagd.
    Mvg Tim

    Comment


    • #3
      Re: Photobox.ie nieuwe website. Help!!

      Ik heb eens geprobeerd om een nieuwe account aan te maken bij photobox.ie en dat lukt wel. Ook na het uitloggen en terug inloggen blijf ik op de photobox.ie website.

      Mijn ander account wordt steeds doorgestuurd naar photobox.co.uk
      Mvg Tim

      Comment


      • #4
        Re: Photobox.ie nieuwe website. Help!!

        Met een nieuw account ben ik dan wel al mijn albums en print credits kwijt, en dat is toch ook niet de bedoeling... Ik stuurde ook een mailtje en hoop op een oplossing.

        Comment


        • #5
          Re: Photobox.ie nieuwe website. Help!!

          Ik had het ook voor.

          Enkele seconden later terug ingelogd en daar waren mijn albums terug.
          Sony Alpha77 + flits HS5600 + Sony 18-55 + sigma 24-70 EX + sony 70 -300G + Sigma 10-20 EX + Minolta 50 mm, Canon PowerShot A2000 IS, Nikon Coolscan V

          Comment


          • #6
            Re: Photobox.ie nieuwe website. Help!!

            Vandaag een mailtje ontvangen van Photobox.
            Dus al mijn albums staan nu op de .co.uk site.

            Dan zal ik in de toekomst van daaruit bestellen.


            Hi

            Thanks for your email.
            No, I am afraid it is not possible to have the old site as all customers have been migrated to our new website. Therefore you have been transferred automatically to co.uk.

            Regards
            Mvg Tim

            Comment


            • #7
              Re: Photobox.ie nieuwe website. Help!!

              Ik heb ook al een mailtje gehad maar daarmee is blijkbaar mijn probleem nog niet opgelost. Door een of andere error kan ik mijn albums niet meer zien en zelfs geen nieuw album aanmaken. "Trevor" is heel vriendelijk maar kan mij voorlopig ook niet helpen... Hij vraagt nu of ik eens kan bellen... wordt vervolgd...

              Comment


              • #8
                Re: Photobox.ie nieuwe website. Help!!

                Hmmm...ik heb mijn albums behouden. Alleen staan ze nu op de .co.uk site.
                Mvg Tim

                Comment


                • #9
                  Re: Photobox.ie nieuwe website. Help!!

                  Ik ben ook eens gaan kijken naar mijn account bij Photobox toen ik dit topic las. Het is heel simpel hoor: gewoon 2x op 'find your stuff now' klikken en alles komt in orde. Ge hoeft niet opnieuw in te loggen ofzo, er is niks verloren.







                  www.focusfotografie.be
                  www.facebook.com/eviwilmus

                  Comment


                  • #10
                    Re: Photobox.ie nieuwe website. Help!!

                    Jammer, bij lukt het (nog) niet. Waar bij jou onder albums wat uitleg en "find yours now" staat, staat bij mij een error lijn.
                    Als ik probeer een nieuw album te maken wil hij dat ook niet. "Trevor" probeert mij te helpen, ik reken op zijn kennis...
                    Toch bedankt voor de hulp.

                    Comment

                    Working...
                    X