Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eindelijk klaar

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Eindelijk klaar

    Voor de liefhebbers.
    Mijn nieuwe website is een feit.
    Ik zou zeggen, wie wil, breng een bezoekje :wink:

    New Web Page

    Ik ben er zelf heel blij mee dat hij klaar is.

    Gr Kees
    Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

  • #2
    Re: Eindelijk klaar

    Hoi Kees, absoluut mooi hoor, lekker strak, overzichtelijk, een zeer aangenaam menu om mee te werken, knappe prestatie !!!
    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

    Comment


    • #3
      Re: Eindelijk klaar

      dubbele post
      Last edited by MarkEL; 30 april 2008, 23:07. Reden: dubbele post
      www.indetailfotografie.nl

      Comment


      • #4
        Re: Eindelijk klaar

        Ziet er goed uit hoor

        Maar toch één (klein) puntje. Als je klikt op de link voor het fotoalbum, wordt er een nieuwe pagina geopend met de naam FotoPlayer. Maar die pagina is in beginsel leeg en je moet eerst zelf op de 'view gallery' button klikken voordat je je menu tevoorschijn krijgt. Da's naar mijn idee wel een beetje jammer.

        Enne iets heel anders... (gewoon even uit niewsgierigheid) Op je 'wie ben ik' pagina staat bij je lenzen vermelding als langste lens een 80-200mm lens vermeld. maar daarmee heb jij al die mooie vogelfoto's toch vast niet geschoten
        www.indetailfotografie.nl

        Comment


        • #5
          Re: Eindelijk klaar

          Oorspronkelijk geplaatst door MarkEL Bekijk bericht
          Enne iets heel anders... (gewoon even uit niewsgierigheid) Op je 'wie ben ik' pagina staat bij je lenzen vermelding als langste lens een 80-200mm lens vermeld. maar daarmee heb jij al die mooie vogelfoto's toch vast niet geschoten
          Allemaal met deze lens
          Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

          Comment


          • #6
            Re: Eindelijk klaar

            Oorspronkelijk geplaatst door MarkEL Bekijk bericht

            Maar toch één (klein) puntje. Als je klikt op de link voor het fotoalbum, wordt er een nieuwe pagina geopend met de naam FotoPlayer. Maar die pagina is in beginsel leeg en je moet eerst zelf op de 'view gallery' button klikken voordat je je menu tevoorschijn krijgt. Da's naar mijn idee wel een beetje jammer.

            Het is een prachtige site, maar er zitten naar m'n smaak een paar stappen te veel in. De linknaar de foto's zou meteen moeten leiden naar de tree van de verschillende gallerijen. Nu krijg je eerst een nieuwe pagina met een link naar de gallerij, en dan weer een pagina met weer een link.
            Ik vind het echt een mooie website(en ook prachtige foto's), maar die extra stappen zou ik er toch uithalen.
            Sony α 200 --- Minolta 50/F1,7 --- Minolta 24-105/F3,5-4,5D --- Minolta 75-300 F4.5-5.6 New --- Minolta 70-210/F4 --- Minolta 35-70/F4 --- Minolta 3600HS(d) --- Sigma 300 f4 APO --- Sigma 18 f3.5

            Comment


            • #7
              Re: Eindelijk klaar

              Oorspronkelijk geplaatst door Mountainhunter Bekijk bericht
              Het is een prachtige site, maar er zitten naar m'n smaak een paar stappen te veel in. De linknaar de foto's zou meteen moeten leiden naar de tree van de verschillende gallerijen. Nu krijg je eerst een nieuwe pagina met een link naar de gallerij, en dan weer een pagina met weer een link.
              maar die extra stappen zou ik er toch uithalen.
              Dat is het probleem, ik kan hem met die template niet direct linken.
              Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

              Comment


              • #8
                Re: Eindelijk klaar

                ik heb net je site bezocht

                ene.. krijg ik toestemming om men temp files nog even te laten staan?

                - Geen enkele foto mag worden opgeslagen op een electronisch of ander apparaat of worden verzonden in welke vorm dan ook zonder schriftelijke toestemming van de maker.
                foto als spiegel of als venster?

                Comment


                • #9
                  Re: Eindelijk klaar

                  Oorspronkelijk geplaatst door parakiet Bekijk bericht
                  ik heb net je site bezocht

                  ene.. krijg ik toestemming om men temp files nog even te laten staan?
                  Das inderdaad een goeie
                  Daar kan ik wel mee leven

                  Gr Kees
                  Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

                  Comment


                  • #10
                    Re: Eindelijk klaar

                    Puike prestatie neergezet met je nieuwe site!

                    mvg,

                    Roland

                    Comment

                    Working...
                    X