Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nerveuze tijger

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nerveuze tijger

    Deze tijger was een tikkeltje nerveus aan het rondlopen op zijn beperkte ruimte. Ik ben ook niet zo dol op het feit dat men dieren opsluit in een onnatuurlijke omgeving, maar er geven wel een dankbaar onderwerp voor foto's. Kon ik er maar ièts toe bijdragen dat de dieren een natuurlijker leven zouden kunnen leven, ik zou het metéén doen. Voorlopig kan ik er alleen met gemengde gevoelens foto's van maken.










    Graag commentaar waar ik iets van kan leren.
    groetjes, Gebba
    Fotograferen is blijven leren!

  • #2
    Re: Nerveuze tijger

    De derde vind ik het scherpst.

    Een volgende keer vroeger of later naar de zoo (of dierenpark) gaan, want de foto's hebben alledrie aan definitie ingeboet, door een zon die op haar hoogste punt stond.
    Vriendelijke groet,

    Jos

    Comment


    • #3
      Re: Nerveuze tijger

      Ga zeker nog ees op alle momenten van de dag foto's maken.
      Het is niet zo ver om in het weekend eens langs te gaan. Ben gelukkige bezitter van een abonnement, anders zou ik minder enthousiast zijn voor regelmatige bezoekjes.
      groetjes, Gebba
      Fotograferen is blijven leren!

      Comment


      • #4
        Re: Nerveuze tijger

        mooie reeks geworden, en om je te helpen met je gemoedsrust, ga er vanuit dat ze in gevangenschap geboren zijn, dus het niet overleven in het wild.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: Nerveuze tijger

          Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
          mooie reeks geworden, en om je te helpen met je gemoedsrust, ga er vanuit dat ze in gevangenschap geboren zijn, dus het niet overleven in het wild.
          grt,bouk.
          Is een feit maar vaak hebben ze veel te weinig ruimte wat dwangmatisch gedrag veroorzaakt zoals heen en weer lopen langs afsluiting en het bekende "wiegen".
          Als individu kan je weinig beginnen behalve een totale boycot (maar is dat niet voor de eigen gemoedsrust), of regelmatige steun aan een organisatie.
          Hiernaast troost ik me met de gedachte dat ze hier tenminste voeldoende eten en medische verzorging krijgen, in oost en zuid Europa is dat vaak een heel ander verhaal .

          On-topic: ik ga helemaal mee met de comments van Jos Vanhengel.

          Comment

          Working...
          X