Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Pc gezocht voor fotobewerking

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Pc gezocht voor fotobewerking

    Hallo,

    Mijn Acer laptop is na enkele jaren dienst en een crash aan vernieuwing toe.
    Helaas is mij kennis in deze materie maar beperkt. Ik denk gewoon van ' hoe duurder, hoe beter '

    Mijn huidige laptop heeft een 15.4" scherm en nu zou ik toch opteren voor minstens een 19".
    Ik verkies een laptop tegenover een gewone computer, maar beide opties staan nog open.
    Qua vaste computer heb ik een voorkeur voor de nieuwe Imac 24".
    En in de laptops zijn er zodanig veel merken en uitvoeringen dat het moeilijk kiezen is.

    Wat zijn zo de voornaamste parameters om rekening mee te houden.
    Het belangrijkste punt is een zo goed mogelijke weergave van foto's en een PC die zonder problemen fotobewerkingsprogramma's aankan.
    Alvast bedankt,
    Grtz

  • #2
    Re: Pc gezocht voor fotobewerking

    Oorspronkelijk geplaatst door Stoopken Bekijk bericht
    Hallo,

    Mijn Acer laptop is na enkele jaren dienst en een crash aan vernieuwing toe.
    Helaas is mij kennis in deze materie maar beperkt. Ik denk gewoon van ' hoe duurder, hoe beter '

    Mijn huidige laptop heeft een 15.4" scherm en nu zou ik toch opteren voor minstens een 19".
    Ik verkies een laptop tegenover een gewone computer, maar beide opties staan nog open.
    Qua vaste computer heb ik een voorkeur voor de nieuwe Imac 24".
    En in de laptops zijn er zodanig veel merken en uitvoeringen dat het moeilijk kiezen is.

    Wat zijn zo de voornaamste parameters om rekening mee te houden.
    Het belangrijkste punt is een zo goed mogelijke weergave van foto's en een PC die zonder problemen fotobewerkingsprogramma's aankan.
    Alvast bedankt,
    Grtz
    Ik stond voor hetzelfde dilemma en heb uiteindelijk gekozen voor een MacBook Pro met een 23" AppleCinemaDisplay.

    Is een SUPER combinatie. Je blijft mobiel want je hebt een laptop en wanneer je thuiskomt sluit je je extern scherm aan en voila gevoel van een "vaste pc"...

    Comment


    • #3
      Re: Pc gezocht voor fotobewerking

      Met de eergisteren vernieuwde iMacs heb je een ideaal toestel in huis. Kijk misschien ook eens naar de MacBooks, zo overdreven veel geld kosten die nu ook weer niet voor wat je krijgt.
      Er heerst altijd een Windows vs. Mac strijd. Nu moet jij voor jezelf uitmaken wat je wil.
      My Flickr page!

      Comment


      • #4
        Re: Pc gezocht voor fotobewerking

        Zat deze week met hetzelfde dilemma ... hopen configs uitgerekend, zowel PC als Mac (die nieuwe iMacs zijn echt wel mooi)

        Maar ben uiteindelijk naar een Dell Precision gegaan, misschien niet het beste, maar met 8gb ram, 3x500gb harddisk in Raid, twee 20 inch UltraSharp schermen ... en de korting die ik kreeg was dit de beste oplossing voor iets meer dan 3000 Euro.

        Heb een MacBook Pro 17" om mobiel te zijn (en een oudere 15" PC laptop) maar de power van die nieuwe Dell was bij Apple alleen met een Mac Pro te halen ... voor iets meer 5500 Euro .

        Nu nog drie weken wachten op de levering

        Johan
        Disegno-S Photography
        Disegno-S
        Specialized in Automotive photography ...

        Comment


        • #5
          Re: Pc gezocht voor fotobewerking

          Ik heb toevallig nog deze 17 inch HP van 1.5 j oud in de aanbieding voor een zachte prijs wegens aankoop HP HDX Dragon.
          There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
          A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
          Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

          Comment

          Working...
          X