Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nailpin @ Novarock, Kortrijk

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nailpin @ Novarock, Kortrijk

    Van 14u tot 3u concerten met telkens een half uurtje pauze. Het was heftig
    ‘k Heb denk ik nog nooit zoveel concertfoto’s genomen op 1 dag, zelfs niet op de Gentse Feesten. M'n sluiter klikte een dikke 400 keren, waarvan ik een 80-tal foto's heb overgehouden.
    (ik zal de beste posten over de volgende dagen)

    We beginnen met Nailpin.

    comment zoals altijd welkom

    albummetje hier.

    Tom










    (excuseer als sommige foto's soms niet zichtbaar zijn...er wordt aan m'n server gewerkt vandaag)


    Last edited by TDN; 27 april 2008, 15:41.
    ~TDN
    fotoblog: www.tdn9.be

  • #2
    Re: Nailpin @ Novarock, Kortrijk

    één en twee zijn knappe beelden. Leuk hoe je met het achtergrond licht werkt.

    De derde vind ik iets minder, doordat het licht de gitarist hier bijna wegveegt.

    400 foto's op 13 uur? Man, ik haal 250 stuks op 20 minuten. Mijn compactflash-kaartje is goed voor 450 foto's, kom ik net 2,5 uur mee toe!

    Maar mijn "keepers" gehalte ligt even hoog als het jouwe, vandaar dat ik graag véél foto's neem...
    Canon 400D/50D - EF-S 18-55 - EF 50 f1.8 - EF 70-300 IS USM - Sigma 24-70 f2.8 EX - Tamron 27-70 f2.8 VC - Canon 70-200 f2.8 L - Metz 58

    Comment


    • #3
      Re: Nailpin @ Novarock, Kortrijk

      Oorspronkelijk geplaatst door Omag Bekijk bericht
      één en twee zijn knappe beelden. Leuk hoe je met het achtergrond licht werkt.

      De derde vind ik iets minder, doordat het licht de gitarist hier bijna wegveegt.

      400 foto's op 13 uur? Man, ik haal 250 stuks op 20 minuten. Mijn compactflash-kaartje is goed voor 450 foto's, kom ik net 2,5 uur mee toe!

      Maar mijn "keepers" gehalte ligt even hoog als het jouwe, vandaar dat ik graag véél foto's neem...
      Tjah, iedere keer maar de 1ste 3 nummers foto's nemen eh

      Ik heb de derde gehouden voor het spectaculaire effect. Da's altijd gokken heb ik al gemerkt. Sommigen vinden het goed, anderen minder. Kwestie van smaak dus. Ik had nog lang getwijfeld met deze: http://tdn9.be/wp-content/uploads/20...ovarock005.jpg

      Bedankt voor de reactie!
      ~TDN
      fotoblog: www.tdn9.be

      Comment


      • #4
        Re: Nailpin @ Novarock, Kortrijk

        Ah, gij zijt die die op de gentse feesten altijd fotografeerd.

        Ik heb van in novarock zo'n goeie 1000 foto's (en evenveel nummers getrokken gelijk gij é)

        Heb nog geen tijd gehad om ze te bijken, dat zal voor ergens deze week worden.

        leuk je eens gezien te hebben. (al dacht ik dat ik je nog al eens ontmoet had)

        Jonez
        WWW.JOPIX.BE
        Just one click away...

        Comment


        • #5
          Re: Nailpin @ Novarock, Kortrijk

          Oorspronkelijk geplaatst door jonez Bekijk bericht
          Ah, gij zijt die die op de gentse feesten altijd fotografeerd.

          Ik heb van in novarock zo'n goeie 1000 foto's (en evenveel nummers getrokken gelijk gij é)

          Heb nog geen tijd gehad om ze te bijken, dat zal voor ergens deze week worden.

          leuk je eens gezien te hebben. (al dacht ik dat ik je nog al eens ontmoet had)

          Jonez
          Aha dat was jij dus. Misschien op de concert SD vorig jaar of op de GF? Dit jaar ben ik trouwens zeker ook weer van de partij op de feesten

          De buffer van mijn oud pentaxje kan zoveel shots niet aan, en anders heb ik een enorme vertraging en mis ik cruciale momenten, vandaar dat ik iets selectiever geworden ben in wanneer ik afdruk. => minder shots in totaal.


          Tot de volgende zou 'k zeggen!

          Tom
          Last edited by TDN; 28 april 2008, 02:23.
          ~TDN
          fotoblog: www.tdn9.be

          Comment


          • #6
            Re: Nailpin @ Novarock, Kortrijk

            ik wacht op foto's van Liquido
            --------
            Liesl

            Sony Cybershot W50

            Comment


            • #7
              Re: Nailpin @ Novarock, Kortrijk

              Eerste twee vind ik heweldig. Mooie sfeer. Hoop ook ooit in de gelegenheid te komen. Vraagje moet je hiervoor een perskaart hebben of kom je ook gewoon binnen met DSLR?
              "The important thing is not the camera but the eye..............

              but the camera helps "

              Comment


              • #8
                Re: Nailpin @ Novarock, Kortrijk

                Oorspronkelijk geplaatst door Lieslchen Bekijk bericht
                ik wacht op foto's van Liquido
                Liquido: could there BE more red light? (op toon van Chandler)
                WWW.JOPIX.BE
                Just one click away...

                Comment


                • #9
                  Re: Nailpin @ Novarock, Kortrijk

                  Oorspronkelijk geplaatst door jonez Bekijk bericht
                  Liquido: could there BE more red light? (op toon van Chandler)
                  mja, de belichting was niet direct fotograafvriendelijk, maar jullie stonden daar wel met professionelere toestellen dan ik ik heb maar gefilmd :P
                  --------
                  Liesl

                  Sony Cybershot W50

                  Comment


                  • #10
                    Re: Nailpin @ Novarock, Kortrijk

                    Oorspronkelijk geplaatst door Lieslchen Bekijk bericht
                    mja, de belichting was niet direct fotograafvriendelijk, maar jullie stonden daar wel met professionelere toestellen dan ik
                    Dat kan goed zijn maar ook met professioneel materiaal is rood licht nooit plezant. Maar de volgende keer de tip van Jaak56 eens gebruiken en de ISO naar beneden trekken voor het verkrijgen van detail.
                    en sorry dat ik het zeg, maar liquido was samen met Tom helsen één van de zwakkere optredens die dag
                    WWW.JOPIX.BE
                    Just one click away...

                    Comment


                    • #11
                      Re: Nailpin @ Novarock, Kortrijk

                      1 en 2

                      ....ben benieuwd of jullie (jij en jonez) iets posten van Zornik.
                      facebook

                      Comment


                      • #12
                        Re: Nailpin @ Novarock, Kortrijk

                        nr drie dan de beste vind ik

                        nr 1 die had ik direct weg gedaan of vlug verder getrokken tot hij ne keer van achter zijn micro komt piepe , of beetje meer opzij gegaan ,

                        de mens staat daar zo ongelukkig pal in het center , en mja het wringt gewoon nogal vind ik
                        www.kemizz.com
                        Brand new Blog
                        kemizzdotcomonflickr

                        Comment


                        • #13
                          Re: Nailpin @ Novarock, Kortrijk

                          Oorspronkelijk geplaatst door jaak56 Bekijk bericht

                          ....ben benieuwd of jullie (jij en jonez) iets posten van Zornik.

                          zornik is gepost
                          WWW.JOPIX.BE
                          Just one click away...

                          Comment


                          • #14
                            Re: Nailpin @ Novarock, Kortrijk

                            Oorspronkelijk geplaatst door jonez Bekijk bericht
                            Dat kan goed zijn maar ook met professioneel materiaal is rood licht nooit plezant. Maar de volgende keer de tip van Jaak56 eens gebruiken en de ISO naar beneden trekken voor het verkrijgen van detail.
                            en sorry dat ik het zeg, maar liquido was samen met Tom helsen één van de zwakkere optredens die dag
                            Nu, ieder z'n ding zou'k zo zeggen, maar het was minder dan normaal... de sfeer is ook anders als het publiek de nummers beter kent. Wat duidelijk was bij Narcotic. Maja, ik ben bevooroordeeld. Niet elk meisje kan namelijk zeggen dat ze bij die kerels hoog in't vaandel staat

                            Nu, terug over op de foto's: Ook Nailpin leek me lastige kleuren te hebben van tijd tot tijd. Ik vind deze toch wel de juiste sfeer weergeven van toen
                            --------
                            Liesl

                            Sony Cybershot W50

                            Comment

                            Working...
                            X