Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tarieven

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Tarieven

    ik zoek een fotograaf voor een communiefeestje. Het is voor zowel foto's te nemen vor het feest, in de kerk en op het feest. Ik heb al wat gezocht en zie dat er veel verschil is in vraagprijs. Rond wel gemiddelde liggen de prijzen ongeveer? Ik wil een goeie fotograaf maar als ik zie wat sommige vragen is toch veel.

  • #2
    Re: Tarieven

    welkom op de site, gebruik eens zoeken, er lopen tig draadjes over dit onderwerp.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Tarieven

      Oorspronkelijk geplaatst door Gerry77 Bekijk bericht
      ik zoek een fotograaf voor een communiefeestje. Het is voor zowel foto's te nemen vor het feest, in de kerk en op het feest.
      De meeste fotografen zullen hiervoor een prijsofferte op maat moeten maken, want voor een communie vind je meestal prijzen terug voor een fotosessie op voorhand om dan later kaartjes van te laten maken.

      Ik denk dat je dus best een email verzend naar enkele fotografen. Hou er wel rekening mee dat deze communie periode ontzettend druk is voor fotografen.

      Oorspronkelijk geplaatst door Gerry77 Bekijk bericht
      Ik heb al wat gezocht en zie dat er veel verschil is in vraagprijs. Rond wel gemiddelde liggen de prijzen ongeveer? Ik wil een goeie fotograaf maar als ik zie wat sommige vragen is toch veel.
      Gemiddelde prijzen voor een communie sessie starten vanaf €85 tot ... - iemand die "na zijn uren" communies fotografeert zal waarschijnlijk goedkoper zijn .

      Uurtarieven vergelijken is moeilijk omdat er zo'n diversiteit aan fotografen bestaat. De ene fotograaf zal u een all-in prijs geven, de andere zal u een uurtarief aanrekenen.
      www.fotofolio.be

      Comment


      • #4
        Re: Tarieven

        Oorspronkelijk geplaatst door Gerry77 Bekijk bericht
        . Ik heb al wat gezocht en zie dat er veel verschil is in vraagprijs. Rond wel gemiddelde liggen de prijzen ongeveer?
        optellen en delen door het aantal zal je de gemiddelde prijs geven.
        Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

        Comment


        • #5
          Re: Tarieven

          Toeval wil dat ik binnenkort juist hetzelfde ga doen, 16 communiecanten, foto's maken voor de misviering, tijdens en daarna op en kleine receptie . . . verschil is dat het een vriendendienst is voor een collega en ik zeker niet de bedoeling heb er iets aan te verdienen.... ik reken gewoon 5€ per cd
          There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
          A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
          Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

          Comment


          • #6
            Re: Tarieven

            Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
            Toeval wil dat ik binnenkort juist hetzelfde ga doen, 16 communiecanten, foto's maken voor de misviering, tijdens en daarna op en kleine receptie . . . verschil is dat het een vriendendienst is voor een collega en ik zeker niet de bedoeling heb er iets aan te verdienen.... ik reken gewoon 5€ per cd
            heb ik ook gedaan vr collega's zoon, waarmee je de mensen blij maakt en jezelf een ervaring rijker
            Photography helps people to see
            -Berenice Abbott-
            BD1050BE

            Comment

            Working...
            X