Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Prijs voor Fuji F30

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Prijs voor Fuji F30

    Ik denk eraan om mijn backup camera eventueel te vervangen door nieuwer model/ander model. Hoeveel zou een degelijke prijs zijn voor een niet al te veel gebruikte Fuji F30?
    Gear list : Fujifilm X-T3 + 18-55/2.8-4 + 23/1.4 + 55-200 + 35/2 || Sony rx100m4 || Sony A7III + kitlens + Tamron 28-75/2.8 + fe55/1.8

  • #2
    Re: Prijs voor Fuji F30

    De F30 en F31 zijn de laatste goeie compactjes die gemaakt zijn. Hun waarde zal eerder moeten stijgen dan dalen gezien ze niet meer te vinden zijn...

    Smt.
    Nikon met enkele bijhorende vensters (op de wereld) Flickr

    Comment


    • #3
      Re: Prijs voor Fuji F30

      Ik denk er aan mijn Fuji F30 te verkopen aangezien ik de Fuji S100fs besteld heb.
      There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
      A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
      Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

      Comment


      • #4
        Re: Prijs voor Fuji F30

        Indien de F30 voor een zacht prijsje kan verkocht worden mag je mij gerust een PM sturen.
        Minder glas dan vroeger, maar beter.

        Comment


        • #5
          Re: Prijs voor Fuji F30

          Wat versta je onder zacht prijsje?
          Gear list : Fujifilm X-T3 + 18-55/2.8-4 + 23/1.4 + 55-200 + 35/2 || Sony rx100m4 || Sony A7III + kitlens + Tamron 28-75/2.8 + fe55/1.8

          Comment


          • #6
            Re: Prijs voor Fuji F30

            Oorspronkelijk geplaatst door lapino Bekijk bericht
            Wat versta je onder zacht prijsje?
            PM wordt verstuurd.
            Minder glas dan vroeger, maar beter.

            Comment


            • #7
              Re: Prijs voor Fuji F30

              ik heb een F31fd. Aangekocht eind juli 2007, dus 1 van de allerlaatsten die toen nog nieuw te koop waren.

              Ik overweeg hem te vervangen door een moderner toestel indien ik er een eerlijke prijs voor krijg. Anders hou ik hem, want het blijft een steengoed toestel.

              Komt met 1GB kaartje en vloeren tasje.

              Graag via PM indien interesse.
              Canon 20D, EF17-40L f/4, EF24-105L f/4, EF100-400L f/4, EF50 f/1.4 ...

              Comment

              Working...
              X