Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gravenhurst - Vooruit Gent

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Gravenhurst - Vooruit Gent

    Ik kende ze nauwelijks, en was aangenaam verrast!

    De zaal was niet zo stampvol, dus ‘k had wat bewegingsruimte.
    Bovendien was de band zo vriendelijk me gedurende het ganse optreden foto’s te laten nemen waarvoor dank, want er was heel weinig (om niet te zeggen: geen) licht in het begin. Enkel 2 zachte gele spotjes aan de voorkant van het podium.

    Ben zelf wel tevreden over de derde, omdat die eens lekker buiten de lijntjes is: hard tegenlicht, maar toch een geslaagd effect vind ik.

    De andere 2 zijn wat braver en technischer, en zullen om die reden misschien sommige mensen meer aanspreken...

    Tom

    album hier





    Last edited by TDN; 21 april 2008, 01:17.
    ~TDN
    fotoblog: www.tdn9.be

  • #2
    Re: Gravenhurst - Vooruit Gent

    Nice,

    heb ze vorige jaar ook gefotografieert in de Bota (Rotonde) zelfde verhaal.. bijna geen licht !
    Ollie
    www.olliec.be

    Comment


    • #3
      Re: Gravenhurst - Vooruit Gent

      als je bewegingsruimte had, vind ik het jammer dat je niet 3 totaal andere standpunten toont, ipv driemaal gelijke foto...
      Panoramix

      Comment


      • #4
        Re: Gravenhurst - Vooruit Gent

        Oorspronkelijk geplaatst door Panoramix Bekijk bericht
        als je bewegingsruimte had, vind ik het jammer dat je niet 3 totaal andere standpunten toont, ipv driemaal gelijke foto...
        Ik weet wat je bedoelt, en je hebt gelijk.

        Dit was helaas het enige haalbare standpunt. Op m'n blog staan nog wat andere, maar daar zal je meteen merken dat het licht vanuit andere hoeken ruim onvoldoende was...

        Tom
        ~TDN
        fotoblog: www.tdn9.be

        Comment

        Working...
        X