Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gezocht : fotografen (vrijwilligers)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Gezocht : fotografen (vrijwilligers)

    Samen met enkele medewerkers ben ik bezig met het opzetten van een project, dat erin bestaat om jonge modellen op een gratis, eerlijke en correcte manier aan een portfolio te helpen.

    Dit omdat er vaak peperdure contracten met kleine lettertjes worden aangeboden bij de traditionele buro's.

    Voor dit project zijn wij op zoek naar fotografen die in hun eigen streek zouden willen modellen fotograferen. De foto's worden gebruikt in het model haar portfolio, op onze site, maar mogen ook voor eigen referentie gebruikt worden.

    Zoals je bovenaan kan lezen; het is vrijwilligerswerk. Waar je normaalgezien moet betalen voor een model, wijzen wij je nu één aan. Aan onze kant komt het mooi uit omdat wij op deze manier veel productiever zijn, en daarbij vaak grote verplaatsingen uitsparen.

    Het is dus een nul-operatie.

    Wij zoeken fotografen in België en Nederland, het project is wel al iets verder gevorderd in België.

    Heb je interesse of vragen; aarzel dan aub niet om ons te contacteren op info@anphimodels.be


    Vriendelijke groeten,

    Het Anphi-Models Team

  • #2
    Kan U iets meer over Uzelf/organisatie vertellen, heeft U een Website en zo.

    Groeten.

    Comment


    • #3
      Originally posted by teddy-bear
      Kan U iets meer over Uzelf/organisatie vertellen, heeft U een Website en zo.

      Groeten.
      Inderdaad een website en enkele referenties zouden welkom zijn ...
      Lot to learn... Much to gain

      Comment


      • #4
        Originally posted by teddy-bear
        Kan U iets meer over Uzelf/organisatie vertellen, heeft U een Website en zo.

        Groeten.
        Natuurlijk,

        Het project is van start gegaan op 1 januari. Na enkele maanden van allerlei administratieve rompslomp zou alles op 1 augustus moeten draaien.

        Onze site is in volle opbouw op www.anphimodels.be , ze wordt opgebouwd (net als al het andere in dit project) door een team van vrijwilligers, onder leiding van een student webtechnologie.

        Wij werken perfect legaal, en hebben (zijn) de daarvoor voorziene wettelijke procedures (aan't) doorlopen.

        Dan deel 2 ...

        Ikzelf ben een ex-student fotografie van het deeltijds KSO. (heb getuigschrift) Ik ben dit opgestart samen met twee vriendin-fotomodellen.

        Mochten er nog vragen zijn, ik beantwoord ze met alle plezier.

        Vriendelijke groeten,

        Philippe

        Comment


        • #5
          Philippe,
          Lijkt me een leuk en eerlijk initiatief. Welk niveau verwachten jullie van de fotografen. Zou je een BD-userid kunnen aanmaken zodat we ook wat verder dan het beginscherm van de website kunnen bekijken?

          Groeten,
          Arne
          http://www.arnesmeets.tk

          Comment


          • #6
            Originally posted by asmeets
            Philippe,
            Lijkt me een leuk en eerlijk initiatief. Welk niveau verwachten jullie van de fotografen. Zou je een BD-userid kunnen aanmaken zodat we ook wat verder dan het beginscherm van de website kunnen bekijken?

            Groeten,
            Arne
            Komt eraan Arne ! Omdat we daar gegevens toegankelijk maken die met de persoonlijke levenssfeer te maken hebben, moeten wij van rechtswege uit deze gegevens erg streng beveiligen.

            Wij zijn herkend door de "Belgische commissie ter bescherming van de persoonlijke levenssfeer" voor die opslag, net doordat onze webmaster Nick zo goed zijn best had gedaan; helaas werkt alles goed offline...

            Er zijn op dit ogenblik enkele problemen met de host; die slikt het asp en php-script niet... Wanneer we een nieuwe host hebben (binnen de twee weken MOET dat zo zijn), komt die account er.

            Comment


            • #7
              Wilde eigenlijk niet reageren,

              maar doe het toch, misschien dat het hier in Nederland anders gaat..

              Maar je schrijft peperdure contracten en over de kleine lettertjes.
              Nou die zijn er niet voor niets, de kleine lettertjes dan...
              gelukkig bestaan ze anders zouden er vele misverstanden ontstaan..

              peperduur, ja soms inderdaad maar dan krijg je ook waar voor je geld.
              en echte prof. foto's !

              ook schrijf je
              "Waar je normaal gezien moet betalen voor een model, wijzen wij je nu één aan"
              - Mijn mening: normaal is het vaak op TFP basis. tenzij je naar een echte goede en geen pruts modellenbureau gaat..

              Ik schrijf dit omdat ik zelf 3 jaar lang voor een modellenbureau gewerkt hebt, niet als model maar ik deed de adminstratie, boekingen en bemiddeling tussen model en fotgraaf.

              En ik weet dat er veel slechte modellenbureau's bijzitten met veel valse belofte's.

              Dus ik hoop dat jullie project zeker zal gaan slagen
              veel suc6 in de toekomst


              mvg
              gabriella
              Canon 300D en 350D
              canon 24-85 mm. f/3.5-4.5 usm
              canon 20-35 usm

              Comment


              • #8
                Mooi project,

                En wat doen we met alle beroepsfotografen in Belgie en Nederland?
                Op den dop?

                Oproep aan alle fotografen " Vlug naar Frankrijk"

                MVG

                Comment


                • #9
                  Originally posted by beverly
                  En wat doen we met alle beroepsfotografen in Belgie en Nederland?
                  Op den dop?
                  Als een beroepsfotograaf al bang moet zijn voor mijn/onze foto's dan zal het tijd worden dat hij iets aan z'n kwaliteit moet doen.
                  http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.

                  Comment


                  • #10
                    Organiseer gewoon een kleine sd met modellen en dan zie je wat we hier allemaal kunnen Voor ons blijft het op de eerste plaats een hobby met een forum vol vrienden en als je alles eerlijk en correct laat verlopen hebben we er allemaal plezier van zowel de modellen en de hobby fotografen
                    Respect begint bij uzelve

                    Comment


                    • #11
                      umco wat is dat voor een fototoestel en heb je ook een fotogallerij ?
                      sorry voor off-topic

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by beverly
                        Mooi project,

                        En wat doen we met alle beroepsfotografen in Belgie en Nederland?
                        Op den dop?

                        Oproep aan alle fotografen " Vlug naar Frankrijk"

                        MVG
                        Nee, uiteraard niet... Dat zou ook tegen mij persoonlijk ingaan... , maar de kosten voor die fotografen zijn hoog, en als je nog niet echt zeker bent of model zijn wat voor jou is, en je moet dan al eerst moeilijke contacten ontleden, en daarna een dure fotoshoot betalen...

                        Comment

                        Working...
                        X