Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gezocht fotograaf (Gent Sint Pieters)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Gezocht fotograaf (Gent Sint Pieters)

    Het is een wilde gok maar ik waag het erop.

    Is er hier iemand die toevallig vandaag 15/04/08 om 20h05 in het station van Gent Sint Pieters een meisje met haar twee honden heeft gefotografeerd?

    Het meisje zat alleen op een bankje op perron twee met een zwart witte border collie en een sint bernard (kolos van een beestje)

    Het meisje in kwestie heeft gezien dat ze gefotografeerd is geweest door een fotograaf met telelens en statief(enkele perrons verder op ze denkt perron6), ze durfde echter niet paar perrons verder te roepen of ze ergens de foto's kon zien.

    Dus voelt u zich aangeroepen of herkent u de persoon aarzel dan niet en neem contact met mij op, het meisje hoopt gewoon op een mooie foto van zichzelf met haar twee "ventjes".
    BD0789BE

  • #2
    Re: Gezocht fotograaf (Gent Sint Pieters)

    Oorspronkelijk geplaatst door Cozze Bekijk bericht
    Het is een wilde gok maar ik waag het erop.

    Is er hier iemand die toevallig vandaag 15/04/08 om 20h05 in het station van Gent Sint Pieters een meisje met haar twee honden heeft gefotografeerd?

    Het meisje zat alleen op een bankje op perron twee met een zwart witte border collie en een sint bernard (kolos van een beestje)

    Het meisje in kwestie heeft gezien dat ze gefotografeerd is geweest door een fotograaf met telelens en statief(enkele perrons verder op ze denkt perron6), ze durfde echter niet paar perrons verder te roepen of ze ergens de foto's kon zien.

    Dus voelt u zich aangeroepen of herkent u de persoon aarzel dan niet en neem contact met mij op, het meisje hoopt gewoon op een mooie foto van zichzelf met haar twee "ventjes".
    Verdorie, en ik was nog van plan om een shoot te doen in Gent- St Pieter.
    Jammer, ik was het niet ( liep rond down town )

    Comment


    • #3
      Re: Gezocht fotograaf (Gent Sint Pieters)

      Oorspronkelijk geplaatst door Blue Point Bekijk bericht
      Verdorie, en ik was nog van plan om een shoot te doen in Gent- St Pieter.
      Jammer, ik was het niet ( liep rond down town )
      toch bedankt voor de reactie
      BD0789BE

      Comment


      • #4
        Re: Gezocht fotograaf (Gent Sint Pieters)

        maandagavond zijn we (fotoclub VTB gent) gaan shooten op het station Gent Dampoort.
        't moet nogal bedrijvig geweest zijn dan die avond in de gentse stations

        nee dus,
        niet sint pieters,
        wel dampoort ...

        mm
        ∏__|_ ∏__|_
        "no rules, great shots"
        Book of Fame 2009 - BESTEL HIER

        Comment


        • #5
          Re: Gezocht fotograaf (Gent Sint Pieters)

          Dju en ik dacht da ge ging trouwen.

          Dave
          pixelpusher

          Comment


          • #6
            Re: Gezocht fotograaf (Gent Sint Pieters)

            Oorspronkelijk geplaatst door GroovBird Bekijk bericht
            Dju en ik dacht da ge ging trouwen.

            Dave
            yep, ik dacht ook in die richting...
            Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
            www.musicinframe.be

            Comment

            Working...
            X