Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bestelling Fotokonijnenberg

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Bestelling Fotokonijnenberg

    Wie heeft er hier ervaring met de bestelling van fotomateriaal bij fotokonijnenberg wat bij hun in bestelling is bij de leverancier? Hoelang duurt zoiets ongeveer een week / maand?

  • #2
    Re: Bestelling Fotokonijnenberg

    Ik heb éénmaal voorgehad dat ze het al verzonden voor het betaald was, maar de laaste keer toen ik iets bestelde daar kreeg ik geen antwoord meer na enkele e-mails... ook nooit een pakje gezien. Zo zie je maar

    Het hangt er dus vanaf als het op stock is en als ze het goed kunnen leveren.

    Comment


    • #3
      Re: Bestelling Fotokonijnenberg

      heb al enkele keren een bestelling gedaan
      en slechts 1 keer een probleem gehad, ze hadden iets te weinig opgezonden.
      maar ze hebben het later op hun kosten verzonden.
      anders zeer tevreden van Konijn
      30D + BP + EF 28-200 + EFS 10-22+ EF 50 1.8 + 100MM macro 2.8 + ringflits + ex420 + CF 12GIG + nog wa ander materiaal

      Comment


      • #4
        Re: Bestelling Fotokonijnenberg

        Da's heel verschillend en eigenlijk niks over te zeggen. 't Hangt tenslotte volledig van hun leverancier af.

        Voorbeeld; ik heb bij Fotokonijnenberg een Pentax 16-50 in bestelling gehad. Deze is rond juli vorig jaar op de markt gekomen. Ik had een bestelling geplaatst eind mei, maar door slechte levering van Pentax heeft het tot halverwege oktober geduurd voordat de lens geleverd werd..... (Helaas bleek de 'ie ook nog niet te voldoen aan de kwaliteit die je mag verwachten van een objectief van 700,- en door de slechte beschikbaarheid heb ik in januari (dus bijna 3 mnd later) toch nog het volledige aankoopbedrag terug gekregen van Konijn .)

        'k Ben overgestapt naar Canon en wilde ook een 430EX flitser. Deze was niet op voorraad en had 'em dus maar besteld. 2 dagen later al kon ik 'em komen ophalen.

        Kortom, niks over te zeggen 't hangt volledig van hun leveranciers af. Ze zullen in ieder geval niets verkopen in de winkel wat een ander reeds heeft besteld. Dit heb ik zelf laatst meegemaakt. Ze hadden nog 1 sto-fen omnibounce in de winkel en ik stond er al mee bij de kassa. Maar ik kreeg 'em niet meer mee omdat er al 40 mensen zo'n ding in bestelling hadden geplaatst. 'k Vond 't best vervelend maar was natuurlijk niet meer dan terecht.....
        www.indetailfotografie.nl

        Comment


        • #5
          Re: Bestelling Fotokonijnenberg

          Oorspronkelijk geplaatst door MarkEL Bekijk bericht
          Da's heel verschillend en eigenlijk niks over te zeggen. 't Hangt tenslotte volledig van hun leverancier af.
          Inderdaad. Als het gaat om vlot verkopende producten van Canon of Nikon, dan zal het nooit lang duren. Minder populaire niche producten van kleinere leveranciers daarentegen zijn een andere zaak (heb zelf eens 4.5 maand moeten wachten tot iets terug in voorraad was)...

          Groeten,
          Jeroen
          http://www.jvermeulen.be

          Comment


          • #6
            Re: Bestelling Fotokonijnenberg

            fijn om jullie ervaringen te lezen, ik heb de bestelling inmiddels gedaan een nikon d80 die uiteraad al klaar ligt en de nieuwe sigma 70-200 F2,8 daar moet ik dus nog even? op wachten die is in bestelling bij de leverancier hoop niet dat het langer dan een maand zal duren.. heb geen idee of de leverancier van sigma een beetje snel is maarja het is afwachten.

            Comment


            • #7
              Re: Bestelling Fotokonijnenberg

              Mijn vriendin had er in november een Canon 17-85mm besteld en pas begin februari gearriveerd in de winkel, ze moest dan nog wachten op de zonnekap ook die er nog niet was en kon daardoor de lens nog niet afhalen

              Dus da's wel wat lang. Ik koop liever ergens op voorraad, direct meenemen na betaling.

              Grtz R.
              Nikon D300 | Nikon D5000 | Tamron 28-75 | 50mm 1.8 | Lensbaby | WEBSITE | Flickr

              Comment

              Working...
              X