Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

studierichting fotografie

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • studierichting fotografie

    hallo,
    ik ben aan het twijfelen om volgend jaar fotografie te gaan studeren in gent. Is er iemand die deze richting volgt? Op de kask of is er nog een andere school waar je deze richting kan volgen(in gent)?
    Fotografie interesseert me namelijk wel, alleen ben ik zelf nog niet heeel veel bezig met fotografie. De reden daarvoor is vooral omdat ik nu een goedkope camera heb van sony waar ik niet echt degelijke foto's mee kan trekken. Ik ben nu wel aan het sparen voor een degelijke en duurdere camera. Daarbuiten volg ik wel nog analoge fotografie in de academie. Maar mijn voorkeur zou toch gaan naar digitale fotografie.
    enkele vraagjes die ik had. Is het op de kask vooral analoge of digitale fotografie? Hoe zit het met het toelatingexamen? Ik heb gelezen dat je daarvoor al een degelijk portfolio moet hebben, maar aangezien mijn gebrek aan foto's..
    khoop dat iemand me kan helpen..

  • #2
    Re: studierichting fotografie

    Het was vandaag tot 17h opendeurdag in't KASK...

    Ga gewoon eens naar het secretariaat met al uw vragen en je weet alles perfect in 1 keer

    Comment


    • #3
      Re: studierichting fotografie

      ja de opendeurdag heb ik spijtig genoeg moeten missen..
      maar ik zou graag de mening en ervaringen horen van studenten zelf..

      Comment


      • #4
        Re: studierichting fotografie

        Wel, beste is een binnenlopen tijdens een schoolweek (en u zelf bijzetten in de les, nadien wat vragen stellen). Dat is daar allemaal geen probleem

        Comment


        • #5
          Re: studierichting fotografie

          Oorspronkelijk geplaatst door Karreaux Bekijk bericht
          Wel, beste is een binnenlopen tijdens een schoolweek (en u zelf bijzetten in de les, nadien wat vragen stellen). Dat is daar allemaal geen probleem
          hmm, dan gaan'k da daar toch is een jaartje meevolgen denk ik
          dan hebbik wel geen diploma, mabon, als fotograaf uw portfolio toch het belangerijkste
          || Photography Blog ||

          Comment


          • #6
            Re: studierichting fotografie

            Ik studeer fotografie in de Karel De Grote-hogeschool in Antwerpen.
            Ik ben specifiek naar daar gegaan (ook al was ik liever naar Gent geweest qua stad) omdat de richting daar heel erg praktisch gericht is. Op 1 jaar tijd ken je eigelijk al je theorie (wat bv in Gent op de academe helemaal niet het geval is, weet ik van een vriendin die daar studeert)
            Ben wel vrij tevreden, veel bijgeleerd in het eerste, maar de 2 andere jaren is het vooral zelf werken.
            Ook moet je echt heeeel gepassioneerd zijn om het te willen studeren. Zeker al 50 procent heeft afgehaakt of was er niet door op de praktijk...

            Comment

            Working...
            X