Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gezocht Nikon D300 bezitters .

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Gezocht Nikon D300 bezitters .

    Zo pas de Nikon D300 in mijn bezit en nu zoek ik een bereidwillige persoon die ook een D300 in zijn bezit heeft die mij een dag wil vergezellen om mij deze camera tot in de finesse uit de doeken wil doen . Sportfotografie geniet mijn voorkeur . Ik ben van Beringen maar ben bereid mij een stuk te verplaatsen .

  • #2
    Re: Gezocht Nikon D300 bezitters .

    Proficiat met je aankoop, de handleiding al "doorworsteld" ? zeker doen, en naast je bed leggen voor als je niet kan slapen

    Komende week, vrijdagavond vanaf 19:00 zullen er zeker D300's zijn, op de spotterplaats van Kleine Brogel.
    Freeze the Ocean of Motion ! Nikon D300 & D700 _ Nikkor AF-x 14-400mm

    Comment


    • #3
      Re: Gezocht Nikon D300 bezitters .

      Ik zou om 20.00 uur op een opening van onze fototentoonstelling moeten zijn . Dus dat gaat spijtig genoeg niet .

      Comment


      • #4
        Re: Gezocht Nikon D300 bezitters .

        Proficiat met je aankoop. Goeie keus
        400 pagina's verder en....volledig overdonderd door de mogelijkheden zeker (kan ik inkomen)
        Alles eens rustig proberen en verwacht niet dat de eerste foto's HOF materiaal zijn.
        Ik woon spijtig genoeg wat ver en sport is m'n ding niet. Daarbij heb ik de komende weken echt geen tijd
        Heb je specifieke vragen, zet die maar op het forum. Er zullen zeker wel antwoordjes komen
        Success
        Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
        "Casu Consulto - Modo Fac"

        Comment


        • #5
          Re: Gezocht Nikon D300 bezitters .

          In de handleiding ben ik mij al aan het verdiepen . Nu nog alles in de praktijk uitbrengen .

          Comment


          • #6
            Re: Gezocht Nikon D300 bezitters .

            Misschien nog een tip. (is voor mij ook in bestelling)
            Bijkomend aan de meegeleverde handleiding (die nogal koel is),
            Complete Guide to the Nikon D300 aankopen. Heb al veel positiefs gehoord i.v.m. de boeken voor andere camera versies.

            Is echter enkel te bestellen, wordt pas vanaf 21 april geleverd.
            Freeze the Ocean of Motion ! Nikon D300 & D700 _ Nikkor AF-x 14-400mm

            Comment


            • #7
              Re: Gezocht Nikon D300 bezitters .

              Ik heb deze vorige week ook besteld de boek bedoel ik dan hé, de D300 heb ik sinds begin februari

              Ik heb wel eens interesse om met een aantal D300 gasten samen een uitstap/bijeenkomst te doen
              Ik ben van Wijchmaal, is nog niet te ver van Beringen hé
              Life can only be understood backwards, but it must be lived forwards

              Comment


              • #8
                Re: Gezocht Nikon D300 bezitters .

                Als het me past kom ik ook, ijkt me wel leuk
                Ben van Genk dus zeker niet te ver voor mij...
                StijnDeGrauwe.be

                Comment


                • #9
                  Re: Gezocht Nikon D300 bezitters .

                  Hallo,

                  Ik ben van Beringen, D300 bezitter en ... sportfotograaf (amateur tenminste)
                  Als er eens iets georganiseerd wordt in de (wijde) omgeving zal ik zeker proberen mee te doen.

                  CU

                  Comment


                  • #10
                    Re: Gezocht Nikon D300 bezitters .

                    Als het ergens tussen Wijgmaal en Beringen is ben ik ook van de partij


                    .
                    Mvg,
                    SW
                    BD1071BE

                    Comment


                    • #11
                      Re: Gezocht Nikon D300 bezitters .

                      Bij deze nodig ik jullie allen uit op de internationale speedway wedstrijd in het stadion van Helzold op zondag 27 april .
                      http://www.speedwayfanclub.be/

                      Ik hoop dat de doorgewinterde D300 bezitters van de partij zullen zijn om de nog maar pas bezitter zijn van een D300 met raad en daad bij te staan .

                      Comment


                      • #12
                        Re: Gezocht Nikon D300 bezitters .

                        Vooral je gebruikshandleiding lezen en meedoen met je camera, doe ik ook nu
                        Anders kun je ook nog naar de Nikon Pro Tour volgende maandag in Brussel voor meer uitleg?

                        Ik zie het anders ook wel zitten om met een paar D300's op stap te gaan, 'k ben van leuven.

                        Enne, proficiat met je aankoop!
                        Grtz R.
                        Nikon D300 | Nikon D5000 | Tamron 28-75 | 50mm 1.8 | Lensbaby | WEBSITE | Flickr

                        Comment


                        • #13
                          Re: Gezocht Nikon D300 bezitters .

                          Oorspronkelijk geplaatst door noliko Bekijk bericht
                          Bij deze nodig ik jullie allen uit op de internationale speedway wedstrijd in het stadion van Helzold op zondag 27 april .
                          http://www.speedwayfanclub.be/

                          Ik hoop dat de doorgewinterde D300 bezitters van de partij zullen zijn om de nog maar pas bezitter zijn van een D300 met raad en daad bij te staan .
                          Misschien een SD van maken
                          Jammer dat het ijshockey seizoen zo goed als voorbij is, anders konden we hiervoor eens afspreken, gezien jij bij mijn weten ook een sterke interesse hebt voor ijshockey.

                          BTW Offtopic: Gisteren was de vermaarde Stanley Cup gedurende 24h tentoon gesteld in het Europese Parlement. Foto's hiervan op www.handsoft.info/hubert onder Albums 2007-2008 in het laatste puntje van "Vrije tijd". Info op www.kbijf.be
                          Ontopic

                          Hubert
                          Hubert

                          Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.

                          Comment

                          Working...
                          X