Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

The Gutter Twins, AB

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • The Gutter Twins, AB

    Deze vond ik een moeilijke. Zo goed als geen frontlicht, moeilijk tegenlicht, en wat een gesukkel om scherp te stellen in die donkerte... Van teveel scherpte moet deze foto het dus niet hebben. Verder ben ik toch best tevreden van dit beeld, omdat ik hier denk dat ik eruit heb kunnen halen wat erin zat, en ook omdat het beeld was dat in mijn hoofd zat voordat ik afklikte.



    35mm - ISO1600 - 1/50s - f1.4

  • #2
    Re: The Gutter Twins, AB

    De belichting was inderdaad allesbehalve oke en een sluitertijd van 1/50 helpt hier ook niet mee maar het geeft wel de sfeer van een oersaaie avond weer, want dat was het...

    /OT

    een superzwak optreden, 50 lousy minutes voor veel te veel geld... hopelijk doen Mark Lanegan en Isobel Campbell het binnekort beter

    /OT
    Mijn verbeelding ontdekt meer dan mijn ogen... beoog ik dan ook mijn verbeelding?

    Gratis kijkplezier Coming soon

    Comment


    • #3
      Re: The Gutter Twins, AB

      Ik was er ook. Het beste was gewoon iSO 1600, max onderbelichting met RAW en dan alles optrekken op de PC. Ikzelf vind de foto niet echt goed, maar ik begrijp wel dat het niet evident was goeie foto's te nemen, mijn foto's zijn ook ondermaats.

      En over het optreden; het begin was toch niet zo slecht? Algemeen hebben ze ontgoocheld ja, maar als je weet dat Dulli vlak erna naar het ziekenhuis werd gebracht door uitdroging en oververhitting, dan wil ik ze nog wel een kans geven want de plaat is wel erg goed.
      Canon eos 350D - 18-55mm - Canon Powershot G5 voor het gevaarlijker werk

      Comment


      • #4
        Re: The Gutter Twins, AB

        Over de foto's... wat ik van tevredenheid had is eigenlijk weeral overgewaaid. Och, volgende keer beter.

        Van Dulli, ik wist niet dat het zo erg was. Ok, dan is het hem allemaal wel helemaal vergeven, maar neemt niet weg dat ik het ook geen goed optreden vond. Jammer. Dus ook wat dit betreft: volgende keer beter.

        Comment


        • #5
          Re: The Gutter Twins, AB

          ook poging gedaan om vanaf balkon foto's te maken, erbarmelijke lichtomstandigheden, niet voor publicatie vatbaar
          fantastische CD, jammer van het optreden, maar heb ze eerder gezien en ze kunnen het... vond het begin zeker niet slecht, en een aantal nummers van Leneganband solo kunnen mij altijd bekoren... het was zeker niet het beste wat ik van beide heren gezien heb, vorig jaar met Twilight Singers in AB veel sterker, maar ze doen het toch telkens weer... and I love the Lanegan Pose
          http://500px.com/RonnyJanss

          Comment

          Working...
          X