Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Avondschool fotografie

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Avondschool fotografie

    Ik zoek te Antwerpen ergens avondschool fotografie te volgen. Had ergens iets opgevangen dat ze op de KDG-hogeschool dat ook in avondschool deden, verspreid over 3 jaar.

    Iemand die daar meer over weet, want zelf kan ik daar niets over vinden.

    Of andere avondscholen?

  • #2
    Re: Avondschool fotografie

    Kijk eens hier , een degelijke avondschool , met leerkrachten die weten waar ze het over hebben. Het leuke is dat ze analoog en digitaal aanleren. (Analoog gaan ze wel afbouwen, gewoon omdat het niet meer simpel is om aan het nodige materiaal te komen)

    Zelf ga ik naar deze school sinds september , en heb er nog geen minuut spijt van gehad ...

    Grtz

    Gunther
    Nikon Z9 - Nikon D5
    NIKON 14-24MM F/2.8G ED - 24-70MM VR F/2.8E ED - 70-200MM F/2.8E FL ED VR - 50MM F/1.8 - NIKON 500MM F5.6 PF - NIKON AF-S 200-500MM F/5.6E ED VR - SIGMA 85MM F/1.4 ART

    Comment


    • #3
      Re: Avondschool fotografie

      Zijn er nog scholen in het Antwerpse?

      Heb meer interesse in de digitale versie.

      Comment


      • #4
        Re: Avondschool fotografie

        Hey!

        Ik ben ook op zoek een goede avondschool om fotografie te studeren in de regio Antwerpen.

        De (voor mij) dichtsbijzijnde school is de CVO TNA (Technicum Noord-Antwerpen) in de Londenstraat, 2000 Antwerpen. Ik denk wel dat dat een goede school is. Enfin, ik hoop dat toch. Heeft iemand al ervaring met deze school? Volgend weekend hebben zij een opendeurdag en kan je je inschrijven.

        De Karel-de-Grote Hogeschool op Linkeroever heeft ook een opleiding fotografie, maar enkel in dagschool (heb gemaild en vandaag antwoord gekregen). Dat sloeg wel even tegen... dat zou net iets dichter zijn. Ik dacht nochtans dat ik ergens op het forum gelezen had dat de KdG ook avondschool fotografie gaf... Ik heb waarschijnlijk weer niet goed gekeken

        Comment


        • #5
          Re: Avondschool fotografie

          Ik ben ook ingeschreven in de avonschool via SCVO. Er word lesgegeven in het SISA in de Cadixstraat. Voordeel is dat zij een 10-tal DOKA's ter beschikking hebben, en leerkrachten die ook dagonderwijs fotografie geven.

          Wel is aangeraden om eerst de basis te volgen en dan pas Z/W-initiatie.

          Als je nog vragen hebt PM me maar

          Comment


          • #6
            Re: Avondschool fotografie

            Ik zit ook op de Nijverheidsschool en ben zeker tevreden!

            Ik dacht dat de school in de Londonstraat zelf het analoge oversloeg en om 18u begint tov 18u30 bij de Nijverheidsschool.

            Voor mij de twee redenen waarom ik voor het laatste heb gekozen.

            @Rullz: ik heb basis en ZW tegelijk gedaan en dat lukte perfect hoor!

            Comment


            • #7
              Re: Avondschool fotografie

              Bij Syntra in mechelen, zie ik veel fotografen met een toestel rondlopen als ik op cursus ga.
              Meer dan 600 praktijkgerichte opleidingen in Antwerpen, Leuven en Mechelen. Zowel in open aanbod als op maat van jouw organisatie.


              Groetjes Willem

              Comment

              Working...
              X