Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

levering

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • levering

    Hallo, wist niet precies waar ik dit moest plaatsen dus doe het hier maar.
    Ik had deze maandag een bestelling geplaatst op digicamshop.be Betaling is onmiddelijk uitgevoerd en kreeg maandagavond nog een mail waarin stond dat bestelling verzonden was en online kon ik volgen waar het pakket zich bevindt.
    Nu is dinsdag de eerste keer men pakket aangeboden en woensdag was een tweede poging en vandaag was de derde poging. Wel ik heb hier niemand aan men deur gezien en ben gisteren en deze morgen speciaal om 08.00u opgestaan. Verzending gebeurt via coolblue. Heb vandaag een mail gestuurd en ze gingen een onderzoek starten waarom het nog niet geleverd is.

    Iemand hier ook ervaring mee?
    canon 400D, 18-55mm, Sigma 70-300mm f4,0-f5,6APO DG macro

  • #2
    Re: levering

    Misschien een rare vraag, maar weet je zeker dat je deurbel het doet? Het wil ook wel eens gebeuren dat ze te lui zijn om aan te bellen en je zo'n briefje in je brievenbus vind. Was er geen telefoonnummer wat je kunt bellen op de briefjes vermeld.

    Comment


    • #3
      Re: levering

      Deurbel heb ik getest, maar heb ook geen briefjes gehad hoor.
      Heb een mail gehad van digishop en ze hebben TNT gevraagd om niet retour te sturen maar een dringende levering te doen. Ben eens benieuwd.
      canon 400D, 18-55mm, Sigma 70-300mm f4,0-f5,6APO DG macro

      Comment


      • #4
        Re: levering

        Maar hoe weet je dan dat het 3 keer is aangeboden, zeiden ze dat bij de shop?

        Comment


        • #5
          Re: levering

          Nee, kun je via internet zien via zo een trackingsysteem.

          groeten
          canon 400D, 18-55mm, Sigma 70-300mm f4,0-f5,6APO DG macro

          Comment


          • #6
            Re: levering

            Allee TNT, ik heb net dezelfde ervaring met hen gehad. Zogezegd ook 3x aan de deur geweest, nooit geen briefje gekregen en ik was steeds thuis. En de bel werkte zeker. Die mannen geraken gewoon niet klaar met hun ronde en komen gewoon niet meer bij jou aan de deur, maar beweren wel het tegendeel.
            Ik heb er dan van miserie zelf omgeweest in het depo. Toen hebben ze de chauffeur erbij geroepen, die sprak of deed alsof hij geen woord Nederlands sprak toen ze hem op zijn fout wezen en dan hebben ze er verder niets meer over gezegd. Waar woon je eigenlijk? T'is misschien wel dezelfde?
            Tegenwoordig is het gewoon echt een pest met die leveringsdiensten. Wat ik daar al allemaal heb mee meegemaakt, ik kan er een boek over schrijven. Camera's die zoek geraken, Camera van +1000€, die 's morgens gewoon op de stoep staat in het centrum van Gent (was ook van digicamshop trouwens), ...
            Veel geluk en wat ik heb geleerd, laat je vooral niet doen. Meestal helpt het niet om op een vriendelijke manier het probleem op te lossen. Pas als je het kostbeu bent om na verschillende telefoons van de ene dienst naar de andere gestuurd te worden en je maakt je dan eens goed kwaad aan de telefoon, wordt je probleem meestal snel opgelost.
            Portfolio, workshops & fotoreizen: www.bartheirweg.com - Beeldenbank: library.bartheirweg.com

            Comment


            • #7
              Re: levering

              Ik laat de dingen hier meestal op het werk toekomen. Die leveringsdiensten zijn gewend om hier te leveren en er is altijd iemand om het pakket aan te nemen.
              President Merkin Muffley: Gentlemen, you can't fight in here! This is the War Room.

              Comment


              • #8
                Re: levering

                Doe ik ook altijd, wil helaas niet lukken, ook al ben ik hier ook altijd.
                Portfolio, workshops & fotoreizen: www.bartheirweg.com - Beeldenbank: library.bartheirweg.com

                Comment


                • #9
                  Re: levering

                  Hier in Vilvoorde dezelfde slechte ervaring gehad met TNT
                  Na dreiging van hen dat ze het item zouden terugsturen naar de afzender ben ik er van miserie ook zelf omgereden naar hun depot.
                  Nu kies ik shops die versturen met UPS, de laatste 3 zendingen zijn probleemloos toegekomen op de dag vermeld op hun site via het trackingnr.





                  [QUOTE=* Fuse *;1808263]Allee TNT, ik heb net dezelfde ervaring met hen gehad. Zogezegd ook 3x aan de deur geweest, nooit geen briefje gekregen en ik was steeds thuis. En de bel werkte zeker. Die mannen geraken gewoon niet klaar met hun ronde en komen gewoon niet meer bij jou aan de deur, maar beweren wel het tegendeel.
                  Ik heb er dan van miserie zelf omgeweest in het depo. Toen hebben ze de chauffeur erbij geroepen, die sprak of deed alsof hij geen woord Nederlands sprak toen ze hem op zijn fout wezen en dan hebben ze er verder niets meer over gezegd. Waar woon je eigenlijk? T'is misschien wel dezelfde?
                  Tegenwoordig is het gewoon echt een pest met die leveringsdiensten. Wat ik daar al allemaal heb mee meegemaakt, ik kan er een boek over schrijven.

                  Comment


                  • #10
                    Re: levering

                    Wel tot op heden nog niets gehoord, heb deze morgen nog eens een mail gestuurd dat als ik het vandaag niet toekrijg ik de bestelling annuleer.

                    Ben zelf van Dendermonde.
                    canon 400D, 18-55mm, Sigma 70-300mm f4,0-f5,6APO DG macro

                    Comment


                    • #11
                      Re: levering

                      Heb men levering ondertussen ontvangen.
                      Er belde juist iemand van digicamshop om te vragen of ik echt niks ontvangen had want hij had een mail gekregen van TNT dat het gisterenavond afgeleverd was. Ik zeg nee heb niks ontvangen en zit ook niks in de bus en net op dat moment belt er iemand aan en daar was men pakket.
                      Hij ging dus TNT terug opbellen en een woordje uitleg vragen

                      Nuja ik ben in ieder geval blij dat ik het toch nog heb.
                      canon 400D, 18-55mm, Sigma 70-300mm f4,0-f5,6APO DG macro

                      Comment


                      • #12
                        Re: levering

                        Heb dit ook al een paar keer meegemaakt, dure spullen uit het buitenland (schaalmodellen van enkele 100-en Euro's en een speciaal Lamborghini horloge in mijn geval) gewoon op de stoep achtergelaten ... iedereen had ermee kunnen gaan lopen, de bestuurder tekent gewoon zelf af blijkbaar
                        Of ze geven het af aan de buren, vind ik eerlijk gezegd ook niet zo'n goed idee, je weet nooit hé, nu kom ik goed overeen met mijn buren, maar stel dat er een nieuwe buur komt die je niet kent of niet zo'n eerlijke bedoeningen heeft, dan ga ik het nog liever in het depot ophalen.

                        Dit kan toch echt niet, dan liever iets meer betalen voor UPS of DHL , de bestuurder die mijn regio doet kent me ondertussen, en belt me altijd effe op mijn gsm om te zeggen wanneer ie ongeveer zal langskomen ... lekker handig

                        Mark
                        Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
                        Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

                        Comment

                        Working...
                        X