Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Workshop onder leiding van Manny Librodo

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Workshop onder leiding van Manny Librodo

    Beste mensen ,

    Ik plaats dit bericht om te onderzoeken of er voldoende animo is.
    Ik ben voornemens om samen met de wereldwijd gewaardeerde portretfotgraaf Manny Librodo een workshop in Nederland te organiseren.
    U kunt zijn werk bekijken op www.pbase.com/manny_librodo.
    Manny is een absoluut natuurtalent , hij fotografeert pas sinds zijn 37e en kijk eens wat voor een fenomenaal werk hij aflevert.
    De workshop zal bestaan uit 2 dagen fotograferen , daarbij is in ieder geval zijn muse Krystal aanwezig.
    Het fotograferen van Krystal is een geweldig iets !
    Ik heb dit zelf mogen ervaren.
    Aan het eind van dag 2 volgt een theoriegedeelte waarin Manny zijn Photoshop technieken onthult .
    Het hele weekend is top georganiseert , u heeft nergens omkiijken naar .
    Hotel , locaties , transport naar locaties etc , lunch enz. dit alles is voorbereid en u kunt permanent leren , genieten en duizenden foto's schieten onder de constante leiding van Manny.
    Ik heb zelf deelgenomen aan een van zijn Aziatische workshops hetgeen ik als een ware happening heb ervaren.
    In korte tijd kun je onwaarschijnlijk veel leren.
    De workshop zal plaatsvinden in augustus of september , basis is Amsterdam.
    ( shoots op nabijgelegen locaties )
    Kwa kosten moet u denken aan ca. 650,= voor het gehele weekend.
    Hierin is alles inbegrepen. De workshop zelf , 2 hotelovernachtingen , ontbijt en lunch 2x
    Uiteraard is het mogelijk uw partner , vriend , vriendin of wat dan ook mee te nemen zonder dat daar kosten aan verbonden zijn.
    ( het is natuurlijk niet de bedoeling dat ze deel gaan nemen aan sessies )
    Graag hoor ik of hiervoor belangstelling is.

    groet Marc
Working...
X