Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Iemand die mij een lens kan lenen vanavond?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Iemand die mij een lens kan lenen vanavond?

    Ik heb zopas een vrijkaart voor een concert in Brugge gekregen van iemand voor vanavond om 20:00. Nu zie ik dit als een super kans om eens wat concertfotografie te proberen, maar heb geen lichtsterke lens!

    Iemand uit Brugge die mij z'n lens kan lenen aub?

    Sammy (0485/795970)

  • #2
    Re: Iemand die mij een lens kan lenen vanavond?

    Misschien een beetje te laat maargoed.

    Er zullen maar heel weinig mensen zijn die zo ff hun lens meegeven.
    T is geen aansteker die je ff gebruikt he.

    Goede lichtsterke lenzen zijn namelijk prijzig ( uitzondering de 50mm 1.8 )
    Zoiezo moet je met de meeste lenzen leren werken.

    Dus voor t eerst concertfotografie proberen met een lens die je niet kent zorgt waarschijnlijk oor teleurstelling.

    Misschien had je beter meteen de 50mm gehaald als je het toch had willen proberen.
    Die kan je voor veel meer gebruiken alleen misschien voor concert te kort als je niet dichtbij kunt.

    Een optie is ook je 70-300 op 70mm en F4 gebruiken.

    Greetz rich
    D700+grip |F80+grip| Nikkor 50 1.8+1.4 AF-D / 80-200 f2.8 AF-S / 300mm f4 IF-ED | Sigma 12-24 / 150 macro | Tamron 28-75 | M42 spul | SB28 / 800 / 900 / R1C1| Strobist Gear | 055xprob + 486rc2 / 680B + 484rc2 | Tamrac Expedition 5/7 | Lowepro 200aw

    Comment


    • #3
      Re: Iemand die mij een lens kan lenen vanavond?

      Oorspronkelijk geplaatst door DrJeckyll Bekijk bericht
      Misschien een beetje te laat maargoed.

      Er zullen maar heel weinig mensen zijn die zo ff hun lens meegeven.
      T is geen aansteker die je ff gebruikt he.

      Goede lichtsterke lenzen zijn namelijk prijzig ( uitzondering de 50mm 1.8 )
      Zoiezo moet je met de meeste lenzen leren werken.

      Dus voor t eerst concertfotografie proberen met een lens die je niet kent zorgt waarschijnlijk oor teleurstelling.

      Misschien had je beter meteen de 50mm gehaald als je het toch had willen proberen.
      Die kan je voor veel meer gebruiken alleen misschien voor concert te kort als je niet dichtbij kunt.

      Een optie is ook je 70-300 op 70mm en F4 gebruiken.

      Greetz rich
      Het is inderdaad erg laat, maar weet het zelf ook pas. Ik weet dat lichtsterke lenzen prijzig zijn, daarom heb ik zelf nog geen.

      Het is ook niet zo dat ik een complete noob ben op vlak van fotografie hoor.
      Enfin, we zien wel. Mocht er toch nog iemand zijn, laat het mij weten. Ik zal er erg goed zorg voor dragen en vanavond na het concert nog terugbrengen.

      En ik moet es m'n sig updaten want ik heb die 70-300mm niet meer.

      Comment


      • #4
        Re: Iemand die mij een lens kan lenen vanavond?

        Ik kon er niet op tijd geraken, dus ik glip binnen tijdens de pauze. Ik neem aan dat niemand me z'n lens wil lenen vanavond (een prime is ook goed hoor)?

        Comment


        • #5
          Re: Iemand die mij een lens kan lenen vanavond?

          Oorspronkelijk geplaatst door sdx Bekijk bericht
          Ik neem aan dat niemand me z'n lens wil lenen vanavond (een prime is ook goed hoor)?
          Dat neem ik dan ook aan. Ik hoop niet de je de eerste helft gemist hebt omdat je hier op een lens zat te wachten.

          Comment


          • #6
            Re: Iemand die mij een lens kan lenen vanavond?

            je was echt beter voor een kleine €100 een 50f1.8 gaan halen.

            mm
            ∏__|_ ∏__|_
            "no rules, great shots"
            Book of Fame 2009 - BESTEL HIER

            Comment

            Working...
            X