Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Iron Maiden vliegtuig spotten ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Iron Maiden vliegtuig spotten ?

    Iron Maiden gebruikt blijkbaar een Boeing 757 als 'tourbus' voor hun Europese tournee..
    zie http://www.airliners.net/photo/Astra...23A/1308518/L/

    Ben normaal niet geinteresseerd in vliegtuigen spotten maar voor deze wil ik wel een uitzondering maken. Nu is mijn vraag: kan je ergens opzoeken waar het vliegtuig zich bevindt en wanneer het bv op Zaventem langskomt (ze komen optreden op Graspop) ?

    Of is vliegtuigen spotten meer een kwestie van geluk en veel geduld en hopen dat er iets interessant langskomt op de uren dat je ergens staat ??
    Leer over flipperkasten op www.flippers.be - Mijn Flickr fotos

  • #2
    Re: Iron Maiden vliegtuig spotten ?

    Bruce Dickinson (zanger) is al jaren gebreveteerd piloot en beschikt over een eigen vliegtuig.

    Hans
    Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt

    Comment


    • #3
      Re: Iron Maiden vliegtuig spotten ?

      Oorspronkelijk geplaatst door CH Photography Bekijk bericht
      Bruce Dickinson (zanger) is al jaren gebreveteerd piloot en beschikt over een eigen vliegtuig.

      Hans

      Hij is Captain bij Astraeus op 757, niet toevallig de maatschappij en het toestel waarover TS de vraag stelde. Volgens mij zal dit toestel dus nog te zien zijn op Abelag of zo.
      My Aviation-pictures: https://goo.gl/tKqrPg

      Comment


      • #4
        Re: Iron Maiden vliegtuig spotten ?

        Tenzij ze landen in Eindhoven, waar ook rumeurs de ronde over gaan...

        Comment


        • #5
          Re: Iron Maiden vliegtuig spotten ?

          Oorspronkelijk geplaatst door Devon Rex Bekijk bericht
          Tenzij ze landen in Eindhoven, waar ook rumeurs de ronde over gaan...

          Stond ik nog niet bij stil, Eindhoven is bijna een 30min dichter dan Brussel, dus het zou zeer goed kunnen.
          My Aviation-pictures: https://goo.gl/tKqrPg

          Comment


          • #6
            Re: Iron Maiden vliegtuig spotten ?

            Oorspronkelijk geplaatst door flipperkast Bekijk bericht
            Nu is mijn vraag: kan je ergens opzoeken waar het (een) vliegtuig zich bevindt en wanneer het bv op Zaventem langskomt ?
            Dat vraag ik mij dus ook af. Zag vorige week ofzo terug de Antonov op Zaventem AML staan. Toen die naar Woensdrecht kwam waren daar blijkbaar vele geïnteresseerden en voor Zaventem hoor je der niks van?
            "Its no use to cry over spilled milk - it's far worse if it's beer!"

            Comment


            • #7
              Re: Iron Maiden vliegtuig spotten ?

              Oorspronkelijk geplaatst door Freewillie Bekijk bericht
              Dat vraag ik mij dus ook af. Zag vorige week ofzo terug de Antonov op Zaventem AML staan. Toen die naar Woensdrecht kwam waren daar blijkbaar vele geïnteresseerden en voor Zaventem hoor je der niks van?
              Dit is al een goed begin:

              Comment

              Working...
              X