Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Adressenboekje

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Adressenboekje

    Ons adressenboekje is eigenlijk een (wanordelijke) verzameling van losse naamkaartjes, bierviltjes en ander gekrabbel. Nu hadden we gedacht om gewoon een fotoalbum te gebruiken (zo'n klein flipalbumpje). Aangezien je momenteel zeer goedkoop foto's kan bestellen, zouden we per adres een foto maken met daarop alle gegevens. Alleen weet ik niet goed hoe ik er moet aan beginnen. Beperk ik me tot wat tekst of voeg ik er ook een foto(achtergrond) toe? Is er een manier om eenvoudig en vlot een honderdtal adressen om te zetten in een foto? Is dit een stom idee of zijn er nog mensen die aan zoiets ooit begonnen zijn?

  • #2
    Re: Adressenboekje

    ik vind dat een goed idee, zelf niet ik alle naamkaartjes in een agenda
    maar een foto ervan maken is goed gezien (hoelang duurt een foto maken 1/100 sec ? al naargelang het licht )

    Comment


    • #3
      Re: Adressenboekje

      Is scannen niet eenvoudiger ? Of gewoon een Excel-sheet met alle info in (of access, FileMaker Pro of iets dergelijks).
      mijn website

      Comment


      • #4
        Re: Adressenboekje

        Er bestaan speciale flipalbums voor naamkaartjes.

        Via www.Avery.com kun je een wordsjabloon downloaden met de layout van naamkaartjes.

        Sjabloon invullen, printen, knippen in je flipalbum steken. Geen foto's nemen en indien je foto's hebt van je contacten kun je gewoon importeren in je document.

        Comment

        Working...
        X