Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Trouwfoto's

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Trouwfoto's

    Hallo mede-fotofreaks,

    (ik zet het maar hier omdat ik niet echt weet waar ik het anders moet zetten)

    Mijn vriendin en ik zijn verloofd en wij trouwen op 15 augustus dit jaar!
    Wij zoeken nog een fotograaf (m/v met talent ) om dit gebeuren op de gevoelige plaat te leggen.
    En dit voor 2 dingen: foto's van in het gemeentehuis en diezelfde dag foto's van ergens (in de buurt) een leuke locatie!
    Wij trouwen in Herselt (voor diegenen die dat niet weten liggen : omg Aarschot: grens Antwerpen/Vlaams Brabant)
    Heb liever dat iemand van BD omdat die er een ervaring rijker is, het gemoedelijker is en altijd leuk om iemand van BD tegen het lijf te lopen.

    Het enigste wat wij er zelf van willen is een cd'ke waar alles opstaat en die ik dan mag gebruiken voor een eigen trouwalbum van te maken.
    En de fotograaf krijgt indien gewenst ook een kopie van het album! Natuurlijk word je ook vergoed!
    Heb het ook al 1x mogen doen en het is daarna wel kicken als je je eigen foto's ziet in iemand anders zijn trouwalbum! Maar deze shoot kan ik moeilijk zelf doen!

    Als er iemand nog geweldige locaties weet voor de fotoreportage is ook mooi meegenomen.. (momenteel is het idee ergens een hooischuur)

    Gelieve rechtstreeks te reageren op timothy.lacroix@telenet.be
    Alle reacties zijn meer dan welkom. Als je reageert gelieve dan een link mee te geven waar we je werk kunnen bewonderen

    Voor diegenen die zich afvragen wie ik ben :
    ben diegene die de eerste organisatie op poten heeft gezet voor BD voor het middeleeuws kampement van Aarschot, nu toch al enkele jaren geleden. En hele goede vrienden van Tjilp & Wendy, die van de roofvogelshoots :-)

    Voor diegenen die zich afvragen wie wij zijn :
    Wij zijn een samengesteld gezinnetje die samen nog een boeleke willen en ook nog eens aan het bouwen zijn geslagen:-)
    Onze 2 tienerdochters vinden ons vrij zot tot helemaal geschift dus dat zit wel snor!


    Alvast Bedankt

    Timothy & Sandra
    Last edited by Lacroix Timothy; 2 april 2008, 12:34.
    Audaces Fortuna Iuvat
    In Amicitia Unum

  • #2
    Re: Trouwfoto's

    Alvast gefeliciteerd.

    Veel mensen hebben die dag een vrije dag.
    Olympus OMD Em-1/Lumix GX8www.paly.be blog- Facebook

    Comment


    • #3
      Re: Trouwfoto's

      Oorspronkelijk geplaatst door Lacroix Timothy Bekijk bericht
      Het enigste wat wij er zelf van willen is een cd'ke waar alles opstaat en die ik dan mag gebruiken voor een eigen trouwalbum van te maken.
      www.fotofolio.be

      Comment


      • #4
        Re: Trouwfoto's

        Oorspronkelijk geplaatst door Fotofolio Bekijk bericht

        alles heeft zijn prijs he
        some toys 4 big boys
        http://www.gerthuygaerts.com - my facebook - my twitter

        Comment


        • #5
          Re: Trouwfoto's

          Dit moet natuurlijk niet gratis gebeuren he!

          Maar wij zijn gewend om van alles zelf thuis albums te maken en dan heb je ook zelf volledige vrijheid van hoe en wat!

          En natuurlijk de kosten in de gaten houden hoort daar bij!
          Sommigen vragen 1000€ voor een album, dat vinden wij nogal veel
          Bouwen, trouwen en kindjes kosten geld he... ( da laatste maken kost niks maar dat is dan ook al )
          Audaces Fortuna Iuvat
          In Amicitia Unum

          Comment


          • #6
            Re: Trouwfoto's

            Alvast bedankt aan iedereen die gereageerd heeft!

            mvg,

            Timothy & Sandra
            Audaces Fortuna Iuvat
            In Amicitia Unum

            Comment

            Working...
            X