Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Soulsister DVD-cover, nu met het origineel ter vergelijking

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Soulsister DVD-cover, nu met het origineel ter vergelijking

    Op vraag van een paar BD-leden: de cover van de Soulsister-DVD met het beeld dat Jan en Paul uiteindelijk hebben gekozen. Niet fotografisch het meest boeiende, maar dat is nu eenmaal meestal zo...
    Tussen haakjes: de DVD verschijnt op 22 april bij Dag Allemaal.


    Last edited by Concertfoto; 15 april 2008, 10:38.

  • #2
    Re: Soulsister DVD-cover

    Op vraag van een paar BD-leden: de cover van de Soulsister-DVD met het beeld dat Jan en Paul uiteindelijk hebben gekozen. Niet fotografisch het meest boeiende, maar dat is nu eenmaal meestal zo...
    Op deze de minste rimpels?
    Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
    www.musicinframe.be

    Comment


    • #3
      Re: Soulsister DVD-cover

      Oorspronkelijk geplaatst door Yourt Bekijk bericht
      Op deze de minste rimpels?
      Zo mag die wel bij de andere DVD's in de kast. En af en toe in de speler.
      Mooi hoor.

      Comment


      • #4
        Re: Soulsister DVD-cover

        Toch een mooi beeld - alleen spijtig van de vreselijke opmaak er rond...
        Je foto verdiende beter

        Comment


        • #5
          Re: Soulsister DVD-cover

          Great photo but I reallt hope you are joking with that layout!!

          Sorry, this is why there are photographers and there are graphic designers... This isn't up to the quality of your photo.

          But then again.. You suggest it's for 'dag allemaal'

          Comment


          • #6
            Re: Soulsister DVD-cover

            Oorspronkelijk geplaatst door trebs Bekijk bericht
            Great photo but I reallt hope you are joking with that layout!!

            Sorry, this is why there are photographers and there are graphic designers... This isn't up to the quality of your photo.

            But then again.. You suggest it's for 'dag allemaal'
            I plead not guilty. I'm just the photographer, the lay-out is done by a professional graphic designer (I suppose). In any case: not by me.
            Last edited by Concertfoto; 2 april 2008, 19:33.

            Comment


            • #7
              Re: Soulsister DVD-cover

              Oorspronkelijk geplaatst door S02 Bekijk bericht
              Toch een mooi beeld - alleen spijtig van de vreselijke opmaak er rond...
              Je foto verdiende beter
              Tja, die lay-out... het rockgehalte spat er inderdaad niet echt af. Het is dan ook een passe-partout kader die zowel voor DVD's van Frans Bauer, Natalia, Marco Borsato als Soulsister moet dienen, onder de gemeenschappelijke noemer 'Sportpaleisconcerten'. En als je zowel de fans van Frans, Marco en Natalia als die van Polle en Jan wilt plezieren... dan krijg je dus iets in deze stijl, blijkbaar.
              Last edited by Concertfoto; 2 april 2008, 19:31.

              Comment


              • #8
                Re: Soulsister DVD-cover

                Die irritante layout zal hopelijk de prijs ten goede komen

                Proficiat!

                Comment


                • #9
                  Re: Soulsister DVD-cover

                  Inderdaad van compositie niet meteen super boeiend, maar verder echt wel een perfecte foto. En vlijmscherp (ook op mijn monitor ).

                  Groeten,
                  Bart

                  Comment


                  • #10
                    Re: Soulsister DVD-cover

                    Oorspronkelijk geplaatst door Yourt Bekijk bericht
                    Op deze de minste rimpels?
                    Deze vind ik fotografisch krachtiger (al is het hoofd van Paul op nummer twee lichtjes uit focus), maar die hebben de cover niet gehaald (wel in de inlay, vermoed ik)... :



                    Comment


                    • #11
                      Re: Soulsister DVD-cover, nu met een paar alternatieven...

                      weet niet of het aan mij ligt maar ik heb het gevoel dat de achtergrond gespiegeld is, kan dit? voor de rest nice voor je! greetz

                      Comment


                      • #12
                        Re: Soulsister DVD-cover, nu met een paar alternatieven...

                        Oorspronkelijk geplaatst door Sloef1740 Bekijk bericht
                        weet niet of het aan mij ligt maar ik heb het gevoel dat de achtergrond gespiegeld is, kan dit? voor de rest nice voor je! greetz

                        Nee, niets gespiegeld, de belichting was zoals je ze hier ziet.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Soulsister DVD-cover, nu met een paar alternatieven...

                          Hier bij mij op den hoek hangt de natalia versie

                          nu vragek mij wel af ... de foto die zo een 3 op 2 meter vergroot hangt daar die komt toch niet uit uw 5d eh? of is het ding zo blur al iets moest ge der van kortbij naarkijken ...

                          of had ge ook een phase one bij tijdens het concert?
                          www.kemizz.com
                          Brand new Blog
                          kemizzdotcomonflickr

                          Comment


                          • #14
                            Re: Soulsister DVD-cover, nu met een paar alternatieven...

                            Oorspronkelijk geplaatst door kemizz Bekijk bericht
                            Hier bij mij op den hoek hangt de natalia versie

                            nu vragek mij wel af ... de foto die zo een 3 op 2 meter vergroot hangt daar die komt toch niet uit uw 5d eh? of is het ding zo blur al iets moest ge der van kortbij naarkijken ...

                            of had ge ook een phase one bij tijdens het concert?
                            Ik val compleet uit de lucht, er was oorspronkelijk geen affichagecampagne voorzien. Is het een 'abribus' (op bus- of tramhokje), en is het als promotie voor de Dag Allemaal-DVD? Ik bezorg je een antwoord over de technische kant als ik zeker weet over welk beeld het gaat...

                            Comment


                            • #15
                              Re: Soulsister DVD-cover, nu met een paar alternatieven...

                              Oorspronkelijk geplaatst door Concertfoto Bekijk bericht
                              Ik val compleet uit de lucht, er was oorspronkelijk geen affichagecampagne voorzien. Is het een 'abribus' (op bus- of tramhokje), en is het als promotie voor de Dag Allemaal-DVD? Ik bezorg je een antwoord over de technische kant als ik zeker weet over welk beeld het gaat...

                              ah ok , mss hebbek miskeken, het is alleszinds een promotie dvd van nathalie & pointer sisters & shaggy , (en da was toch in het paleis eh) , maar heeft haar management ook een dvd campagne op hun eigen ..

                              nee nee tis zo een , euh ja hoe heet het zo een mega affiche die op een wand van een woning hangt

                              klaat het je weten
                              www.kemizz.com
                              Brand new Blog
                              kemizzdotcomonflickr

                              Comment

                              Working...
                              X