Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bouwvallig stadion

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Bouwvallig stadion

    Even een oproepje aan de urban liefhebbers...
    Als urban- en voetballiefhebber zou ik graag deze beiden eens combineren. Ik zou graag eens gaan rondlopen in een bouwvallig en/of verlaten stadion om wat plaatjes te schieten, moet mooie beelden opleveren...
    Kan er iemand mij aan een leuke locatie helpen ???

    Strupie

  • #2
    Re: Bouwvallig stadion

    volgens mij is er in brugge een verlaten stadion. nee, niet het jan breydel, ook al wordt daar momenteel geen voetbal gespeeld maar de klokke, waar ze vroeger nog speelden. mss kunnen de bruggelingen hier dat bevestigen of tegenspreken. groeten, diNnE
    2x Nikon Z6II - D750 + gamma aan lenzen :)

    Comment


    • #3
      Re: Bouwvallig stadion

      Verplaatst naar "Algemeen"
      Fotohoek dient om foto's te posten, niet om vragen te stellen over locaties.

      Mvg,

      Hans[Moderator]
      Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt

      Comment


      • #4
        Re: Bouwvallig stadion

        Van 'De Klokke' zul je niets meer terugvinden.
        Het stadion was al sinds jaren 70 niet meer in gebruik en is halfweg jaren 90 verkaveld, en ondertussen bebouwd.

        Het ging idd een ideale plaats zijn om een urban te gaan shoten. Toen ik klein was ben ik er nog geweest (beging jaren 90, paar jaar later was het verdwenen), er lagen toen voetbalpleinen (van Daring Brugge?? als ik me niet vergis) in de buurt.
        Je kon dan vrij het oude stadion binnen maar het was toen al niet meer veilig.

        Je zult dus verder moeten zoeken.

        Grtz
        'Keep on Clicking'
        Pana Lumix FZ50 + Olympus mcon-40 (macro)+ Hama Alpha 60 + Bilora 495 (mini)

        Comment


        • #5
          Re: Bouwvallig stadion

          - Het Helzoldstadion in Heusden-Zolder, ooit bespeeld door Helzold FC, mijnploeg, toen in 3e nationale, na de fusie met Heusden SK bespeeld door de jeugdploegen van K. Beringen-Heusden-Zolder...

          - Het Veltwijckpark in Ekeren en de andere Antwerpse stadions in de buurt, zie hier:

          http://www.fortuna-online.nl/pages/0..._antwerpen.htm

          - Het stadion van Crossing Schaarbeek...

          - Stade du Pairay in Seraing (niet zó hard vervallen, maar toch al sterk achteruit gegaan, weet zelfs niet meer of het er überhaupt nog staat...)

          - Stadion van FC Vorst nabij Brussel (Afbeelding hier: http://www.cslaforestoise.be/stade_forestoise.jpg) Mooi met die oude gradins

          't Is van overal wat...
          Eerste stapjes in de wereld van de fotografie... aan de hand geleid door de Canon S5 IS...

          Comment


          • #6
            Re: Bouwvallig stadion

            Merci voor de reacties !
            Snel die stadions eens opzoeken !
            Ik heb op een moment dat ik nog niet echt met fotografie bezig was nog eens snel foto's genomen van het oude stadion van FC Winterslag terwijl ze het al aan het slopen waren.........helaas

            Comment


            • #7
              Re: Bouwvallig stadion

              Nog eentje vergeten, een pareltje: het Drie Lindenstadion in Watermaal-Bosvoorde, gelegen in een park... Het is trouwens het 3e grootste van België (na Boudewijnstadion en de Bosuil).

              http://www.belstadions.be/outdoor/huidige/drielinden/

              Ben trouwens benieuwd naar je foto's... In Brussel liggen vaak nog vergeten stadions, goed weggestopt.
              Eerste stapjes in de wereld van de fotografie... aan de hand geleid door de Canon S5 IS...

              Comment

              Working...
              X