Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

die-hard fotograaf of multi-hobby-ist??

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • die-hard fotograaf of multi-hobby-ist??

    ok, waarschijnlijk zal voor de meesten de 'hoofdhobby' fotografie zijn. Maar daarbuiten, wie is nog met wat bezig? Triker houdt duidelijk van motoren, stef is duiker, mic fanta en informatica, ....
    En de rest? Blijft er voor iets anders naast fotografie nog tijd over?
    mvg,
    Bert
    D90 - Tokina 12-24/F4 - ...

  • #2
    ik durf wel al eens tegen een balletje stoten, maar ben daar zeer slecht in

    Comment


    • #3
      bij mij draait het hem nogal veel rond computerstuff, van samensteken, overclocken, beetje prutsen enz...

      daarnaast reizen (maar dit kan je natuurlijk niet iedere week doen) en pinten pakken op cafe
      visit my website : http://www.freewallpapersite.com

      Comment


      • #4
        Hey, ik ben fervent rotsklimmer en doe dat merkelijk beter dan fotograferen, maar daar komt in september verandering in, heb me nl ingeschreven in een cursus fotografie....lijkt me wel leuk beiden samen in de praktijk te combineren maar het is steeds een risico om mijn cp 5700 mee te nemen in een val van enkele 6 a 8 meterkes... )

        groetjes beverly

        Comment


        • #5
          ik doe af en toe een rommelmarktje(dus als je van je rommel vanaf wil stuur maar door, maar zeker geen eet en slaapkamers want die krijg je niet verstuurd via e-mail) , verder bezoek ik wat ruilbeurzen opzoek naar oude postkaarten van Berendrecht (Beirendrecht)voor op mijn website www.berendrechtonline.be waar ik me ook een beetje mee bezig hou, voor de rest werken,werken en o ja en werken, saai hé

          digiron

          Comment


          • #6
            Ik ben buiten om fotografie veel bezig met videocamera's.
            Ook doe ik zelf de montages via mijn apparte montagecomputer.
            Voor de rest ben door mijn lichamelijke mankementen (jammer genoeg) veel thuis maar daar is onze Pebles (poes) heel blij mee.
            Ik help ook veel videooten van onze video-club die voor het eerst gaan monteren op de pc, (die oudjes hebben veel lef).
            Verder pruts ik wat aan mijn website (die veel beter kan) maar die schiet er nogal eens bij in.
            Daarnaast heb ik nog mijn kleinkinderen en natuurlijk Oma, die nog graag aandacht krijgt en verwend wil worden.
            Wat tijd betreft, die heb je nooit, maar die moet je maken.

            Veel Fotoplezier, Riny Smetsers. http://riny.instantlogic.com/


            http://www.riny-smetsers.nl

            Minolta Dimage 5 / Minolta Prog.3600HS(D) flitser.

            Comment


            • #7
              voor de moment: blokken
              en in gent meestal poolen of iets drinken en hier thuis muziek beluisteren, veeeeel fietsen en rondhangen/-wandelen "in 't stad (=Brugge)" en paardendressuur (jammer genoeg ligt dat weer stil door een kniekwetsuur

              veel tijd schiet er niet meer over + ik ga nogal graag op reis...

              mvg,
              Dieter

              Comment


              • #8
                Wel, veel lezen, duiken, camperen, sauna, onderhoud van databank fotodocumentatie (vooral gericht op foto's, minder op techniek), mijn vrouw en volwassen zonen, een boeiende fulltime job, vriendenkring, naar toneel af en toe soms een film en verder cronisch tijdsgebrek
                De meeste zaken sluiten fotografie niet uit zoals je ziet
                Albums
                Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

                Comment


                • #9
                  Ik heb naast de foto's nog mijn papegaaien en kaketoes als hobby.
                  Maar hoe lief deze dieren ook zijn ik kan er geen dag lang mee spelen zoals met mijn camera.
                  A9 II + 200-600

                  Comment


                  • #10
                    Computer en fotografie, mijn vriendin niet te vergeten en natuurlijk al mijn vrienden... da zijn mijn hobby's...

                    Groetekes
                    Lexieke
                    .:www.shadowarts.be:.

                    Comment


                    • #11
                      Ikke ben naast fotografie erg veel bezig met paarden.Maar dan wel de paarden benaderen op een natuurlijke manier. Wel leuk dat ik mijn twee hobby's mooi kzn combineren...
                      groetjes,
                      Kristien
                      Olympus E500
                      take the time it takes so it takes less time...
                      www.pnh.be

                      Comment


                      • #12
                        keiharde muziek beluisteren en af en toe es jammen op mijne Gibson SG Firebrand

                        en als we uitgaan:
                        achter de wij... euh maskes lopen
                        da's goe veur de conditie

                        sport is gezond zeggen ze toch

                        en natuurlijk: de cinema
                        Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
                        Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

                        Comment


                        • #13
                          Electronica, computer, Siemens PLC programmering, vissen . . . maar de meeste van die hobbys zijn verwaterd door BD-verslaving
                          Een Giotto's blaaspeer die ik 100% onder de knie heb ;-)

                          Comment


                          • #14
                            Ik dacht dat fotografie niet echt een hobby voor me was maar meer iets voor af en toe totdat... toen ik gisteren de hond uitliet bij mij voor de deur een vrouw in een roeiboot zag omslaan. Ik twijfelde toen toch even of ik de vrouw zou helpen of snel naar boven zou rennen om vanuit het raam foto s te maken
                            Ja ik heb haar keurig met de hondenriem aan de kant getrokken en een badjas voor haar gehaald

                            Comment


                            • #15
                              Taekwondo, fotografie, avondje naar de cinema of café, wat computers in elkaar steken en herstellen, leuke studentenjob tijdens de weekends ... grootste hobby of toch alleszins bezigheid is nog altijd tijd zoeken om dit allemaal te doen
                              :: http://www.dpix.be ::

                              Comment

                              Working...
                              X