Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SAAR in Klasse april

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • SAAR in Klasse april

    De leerkrachten onder ons hebben het waarschijnlijk al ontdekt, maar voor de rest ook even posten:

    In het aprilnummer van 'Klasse', het maandblad van de Vlaamse leerkrachten, staat een artikel over de jeugd van tegenwoordig "Ik ben geweldig en toch faal ik" (goed artikel overigens), met als illustratie een foto van ons aller SAAR...

    Op deze link vinden jullie de Klasse integraal terug, het artikel met foto staat op pagina 42-43:
    http://pdf.klasse.be/KVL/KVL184/KVL184.pdf
    Eerste stapjes in de wereld van de fotografie... aan de hand geleid door de Canon S5 IS...

  • #2
    Re: SAAR in Klasse april

    Ah mooi zo! Proficiat Saar

    Ik zal er straks eens in bladeren...jammer was de Klasse die gisteren half uit de bus stak natter dan nat geregend.
    Mvg Tim

    Comment


    • #3
      Re: SAAR in Klasse april

      Tof

      Gefeliciteerd Sarah.

      Greetz rich
      D700+grip |F80+grip| Nikkor 50 1.8+1.4 AF-D / 80-200 f2.8 AF-S / 300mm f4 IF-ED | Sigma 12-24 / 150 macro | Tamron 28-75 | M42 spul | SB28 / 800 / 900 / R1C1| Strobist Gear | 055xprob + 486rc2 / 680B + 484rc2 | Tamrac Expedition 5/7 | Lowepro 200aw

      Comment


      • #4
        Re: SAAR in Klasse april

        Klasse!
        Groetjes, KC
        www.sportbeelden.com

        Comment


        • #5
          Re: SAAR in Klasse april

          Proficiat aan SAAR met de publicatie, al zou het volgens het artikel wel eens verkeerd kunnen zijn een compliment te geven.
          Vriendelijke groeten,Raf

          www.rafvandenbogaert.be

          Comment


          • #6
            Re: SAAR in Klasse april

            Oorspronkelijk geplaatst door photogRAF Bekijk bericht
            Proficiat aan SAAR met de publicatie, al zou het volgens het artikel wel eens verkeerd kunnen zijn een compliment te geven.
            Ja, misschien moeten we eerder zeggen: "niet slecht, maar toch goed geprobeerd". Wel een interessant artikel, moet ik zeggen.
            David Leemans
            Nikon D7000-D600-D610 | Gallery | Flickr

            Comment

            Working...
            X