Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fotografie-roman

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Fotografie-roman

    Misschien niet direct op technisch vlak met fotografie te maken, maar voor wie graag leest is dit een echte aanrader.

    'Dodelijk negatief' van 'Robert Goddard'.

    ***Ian is een fotograaf die in Wenen tijdens een opdracht de vrouw van z'n leven ontmoet. Na een stormachtige romance van enkel dagen in totale overgave aan elkaar besluiten dat ze voor elkaar gemaakt zijn. Dus beslissen ze om hun huidige partners te verlaten voor elkaar. Er wordt een week later in een hotelletje afgesproken. Maar 'zij' komt niet opdagen. En dan blijken ook nog eens Ian's films (van die opdracht) vernietigd te zijn...***

    Wat begint als een stormachtige roman groeit uit tot een thriller van formaat waarin heden en verleden naadloos in elkaar versmelten, en waarin fotografie CONSTANT een belangrijke rol speelt.
    Wie Goddard kent weet dat hij garant staat voor literatuur van formaat
    mvg,
    Bert
    D90 - Tokina 12-24/F4 - ...

  • #2
    Bedankt voor de tip kzal eens in de bib gaan zoeken.

    Comment


    • #3
      funny, de leerkracht die eerst reageert....
      Maar het is dus echt een zeer goed boek, R.G. slaagt erin om je al vanaf de eerste bladzijden het gevoel te geven dat het verhaal je meezuigt, je kan het boek gewoon niet meer neerleggen...
      mvg,
      Bert
      D90 - Tokina 12-24/F4 - ...

      Comment


      • #4
        Ha grappig, die is m'n vriendin nu aan het lezen. Ik heb zo'n beetje alles van Goddard gelezen. Goed boek dit.

        Groeten,
        Ronald
        http://fotografie.jouwweb.nl/

        Comment


        • #5
          voor mij het enige dat ik van Goddart gelezen heb, ik denk een tweetal jaar terug, en inderdaad het is prachtig geschreven en zeer boeiend op verscheidene vlakken
          Albums
          Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

          Comment


          • #6
            Dit boek heb ik ook al een tijdje geleden gelezen, en inderdaad een erg leuk en spannend boek om te lezen! Een aanrader voor tijdens de vakantiemaanden!
            eMJeke
            website

            Comment

            Working...
            X