Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vandaag nieuwe Canon 40D en Lens 70-200

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Vandaag nieuwe Canon 40D en Lens 70-200

    Heb vandaag een upgrade gedaan van mijn Canon eos 350 D ,naar een nieuwe Canon 40 D en ineens maar de nieuwe zoomlens Canon 70-200mm f2.8 USM bijgekocht ,dan kunnen we weer even verder .

    De komende dagen efkens de nieuwe 40 D onder handen nemen ,en de extra opties leren beheren ,en de zogegeerde lens ook maar ineens een uittesten ,aangezien dat iedereen daar toch heel tevreden over is .

    Met vriendelijke groeten ,

    Ardesign
    Nikon D90 en Nikon D200 met flasch en natuurlijk paar lenskens en veel te zware rugzak .

  • #2
    Re: Vandaag nieuwe Canon 40D en Lens 70-200

    Proficiat met je aankoop. Je gaat je dat zeker niet beklagen. Ik gebruik dezelfde combi...
    Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt

    Comment


    • #3
      Re: Vandaag nieuwe Canon 40D en Lens 70-200

      Hoi CH Photography

      Bedankt voor je reactie ,en hoop dat ik het me niet beklaag ,heb net een twee uurkes bezig geweest met oefenen met het fototoestel en nieuwe lens ,valt toch een beke zwaar uit of is dat de eerste vaststelling maar ?

      moet wel zeggen de test foto's beloven wel ,dus zal het nog even wennen zijn aan de instellingen van het toestel zelf ze ,en dan kunnen we er weer hard tegen aan met foto'kes pakken .

      Hopelijk staan we eens één der weken samen op een concert he,kan ik nog wat bijleren van je .

      Met vriendelijke groeten,

      Ardesign
      Nikon D90 en Nikon D200 met flasch en natuurlijk paar lenskens en veel te zware rugzak .

      Comment


      • #4
        Re: Vandaag nieuwe Canon 40D en Lens 70-200

        Lens is inderdaad redelijk zwaar maar toch lekker in balans op de 40D.
        Mijn 40D heeft dan nog een batterijgrip met 2 batterijen in. Weegt dus nog meer...
        (De IS versie weegt nog meer)

        Hans
        Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt

        Comment


        • #5
          Re: Vandaag nieuwe Canon 40D en Lens 70-200

          proficiat met je upgrade Albert

          supergoed materiaal dus je moet niet vrezen voor een slechte aankoop hoor!
          Zowel de camera als de lens zijn gewoon goed!

          En zo'n 70-200 2.8 weegt nu eenmaal wat ja Maar ik vind ze zelfs op mijne 400D met grip goed in balans te zijn. Ik heb wel de sigma en dacht dat die enkele grammetjes lichter was maar toch
          With Canon, I can (or at least try)
          Photastic.be ~ Passion for the picture
          Nieuwe site

          Comment

          Working...
          X