PDA

Volledige versie bekijken : digicamshop vs pixmania

exes
28 maart 2008, 09:52
:G

Gisteren om 20u30 mijn toestel + accesoires besteld en betaald met bancontact.

Mailtje en sms gekregen met bevestiging.

Vandaag 10:50 mijn pakje thuis ontvangen!

Als dat geen service is ;)

Dit wou ik gewoon even melden aan potentiële online kopers, ik ben echt tevreden!
(Wat ik van pixmania ook was, maar dat ging toch een stuk minder vlot!)

panthera
28 maart 2008, 11:13
Ik vind ze wel duur, in vergelijking met foto konijnenberg of kamera-express

hjanssen
28 maart 2008, 11:43
Is het goed dat ik er geen hout van begrijp. Je besteld ergens iets en dat wordt snel geleverd, dat is ok, maar waar slaat de Topictitel op? Daar zet je 2 zaken tegenover elkaar voor een vergelijk en verder noem je geen enklel naam.

exes
28 maart 2008, 12:05
Ik zet ze tegenover elkaar en vermeld duidelijk dat ik verrast ben over de service van digicamshop.

Verder in mijn bericht staat dat het via pixmania heel wat minder vlot ging.

Er zijn altijd mensen die aarzelen om ergens online te bestellen (zoals ik vroeger). Het is altijd goed als die dan ergens iets daarover lezen.

Dus ik zie het probleem niet??

Destn
28 maart 2008, 12:38
Ik zet ze tegenover elkaar en vermeld duidelijk dat ik verrast ben over de service van digicamshop.

Verder in mijn bericht staat dat het via pixmania heel wat minder vlot ging.

Er zijn altijd mensen die aarzelen om ergens online te bestellen (zoals ik vroeger). Het is altijd goed als die dan ergens iets daarover lezen.

Dus ik zie het probleem niet??

Heb je berichtje ook 2 keer moeten lezen vooraleer ik het snapte..

Je zegt pas in de laatste zin dat het beter is dan pixmania. Dus moet je de voorgaande tekst nog eens lezen met die laatste zin in het achterhoofd.

Misschien was het duidelijker als je laatste zin ergens in het begin van je berichtje te lezen was. ;)

exes
28 maart 2008, 13:17
Nuja, soms is een mens te enthousiast hé ;)

En dan typ je wel eens alles ineens :o

alcapone
28 maart 2008, 18:00
Als dat geen service is ;)

Zo zijn er nog zullehttp://users.skynet.be/ithas/images/konijn.gif, heb er 2 weken terug een D80 body gekocht voor €150 minder!:green:

exes
28 maart 2008, 19:03
het toestelletje kostte bij allebei 239 euro.

Bij digicamshop had ik gratis verzending met TNT en bij konijn was dat 15 euro. Dus deze keer heb ik bespaard ;)

Konijn is inderdaad voor bepaalde dingen wel goedkoper! Goed uitkijken is de boodschap!

alcapone
28 maart 2008, 19:12
Bij Digicamshop €802 verending = Gratis.

Bij http://users.skynet.be/ithas/images/konijn.gif €625,34 + €10,16 Met TNT! Heb ook een goei zaak gedaan

Ticor
29 maart 2008, 22:50
Bij Digicamshop €802 verending = Gratis.

Bij http://users.skynet.be/ithas/images/konijn.gif €625,34 + €10,16 Met TNT! Heb ook een goei zaak gedaan

Schoon tekeningske, maar je mag ook gewoon Konijnenberg schrijven zenne :D

Franciskine
30 maart 2008, 10:19
Verplaatst naar geschikter forum aangezien dit niet gaat over specifieke eigenschappen van een camera maar eerder over de plaats van aankoop