Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bal Sven Nys - Stan Van Samang

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Bal Sven Nys - Stan Van Samang



    Zaterdag door het vrouwtje meegesleurd naar het kampioenenbal van Sven Nys, wegens een gastoptreden van Stan Van Samang. Het podium was een zakdoek groot, de belichting bestond uit 4 felle spots op de 4 hoeken en mijn bestelde flits komt pas dinsdag toe, waardoor het een hele uitdaging was om er iets aanvaardbaars van te maken. En wees gewaarschuwd... kom nooit tussen een meute vrouwelijke fans en het object van hun affectie!









    Ik ben me bewust van de donker/licht partijen. Zoals gezegd, alles zonder invulflitsen...

    Last edited by Omag; 24 maart 2008, 22:41.
    Canon 400D/50D - EF-S 18-55 - EF 50 f1.8 - EF 70-300 IS USM - Sigma 24-70 f2.8 EX - Tamron 27-70 f2.8 VC - Canon 70-200 f2.8 L - Metz 58

  • #2
    Re: Bal Sven Nys - Stan Van Samang

    Nr 3
    Flitsen ? ik zou niet weten waarom maar dat is een andere discussie
    Canikon 40D - D200, D300

    Comment


    • #3
      Re: Bal Sven Nys - Stan Van Samang

      Ik heb héél wat foto's die uitgebrand zijn door de felle verlichting op één kant van het gezicht en zeer donker zijn aan de andere kant. 't Was niet evident om dat een beetje onder controle te krijgen...
      Canon 400D/50D - EF-S 18-55 - EF 50 f1.8 - EF 70-300 IS USM - Sigma 24-70 f2.8 EX - Tamron 27-70 f2.8 VC - Canon 70-200 f2.8 L - Metz 58

      Comment


      • #4
        Re: Bal Sven Nys - Stan Van Samang

        Vind de 3de persoonlijk erg goed! Flitsen wordt meestal ook niet erg goed onthaald door de artiest....

        Comment


        • #5
          Re: Bal Sven Nys - Stan Van Samang

          Even een linkje naar het gehele album om wat duidelijker te laten worden wat ik bedoel...

          Album - Bal Sven Nys
          Last edited by Omag; 24 maart 2008, 22:38.
          Canon 400D/50D - EF-S 18-55 - EF 50 f1.8 - EF 70-300 IS USM - Sigma 24-70 f2.8 EX - Tamron 27-70 f2.8 VC - Canon 70-200 f2.8 L - Metz 58

          Comment


          • #6
            Re: Bal Sven Nys - Stan Van Samang

            die derde is zeker en vast een geslaagde opname!!!
            Expressiever dan de andere twee

            Comment


            • #7
              Re: Bal Sven Nys - Stan Van Samang

              3de is zeer goed te pruimen.
              Ikzelf ben ook tegen flitsen tijdens concert (omdat zowel artiest als publiek gestoord worden, het gaat nu eenmaal om de muziek en niet de foto's hé), maar dat is inderdaad een andere discussie dus zwijg ik wijselijk .

              Comment


              • #8
                Re: Bal Sven Nys - Stan Van Samang

                De eerste twee zijn niet slecht, maar de derde springt er omwille van de actie/expressie stukken bovenuit!
                Groet, Philippe

                Meer en andere belekens op Facebook

                Comment

                Working...
                X