Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Foto afdrukken bij Studio73 ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Foto afdrukken bij Studio73 ?

    Hello,

    net even de prijzen voor de afdrukken bekeken, ik heb vooral intresse voor 20x30 en 30x40cm afdrukken, die zijn met mijn printer gewoon te duur per stuk (alleen als het echt héél dringend is gebruik ik mijn printer).

    Ik heb bij Studio73 nu gezien dat 30x40 voor 3.99 Euro afgedrukt wordt, wat me niet al te veel lijkt (als er betere zijn laat maar weten), maar mijn vraag nu, heeft er al iemand prints laten maken bij Studio73 ? Zo ja, hoe zijn deze qua kleur en resolutie ?

    Heb de laatste tijd niet veel goeds van foto.com gehoord hier, maar de zoekfunctie heeft me niets van studio73 ivm afdrukken opgeleverd, misschien moet ik gewoon enkele foto's bestellen en eens kijken wat de kwaliteit is

    Mark
    Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
    Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

  • #2
    Re: Foto afdrukken bij Studio73 ?

    Oorspronkelijk geplaatst door LamboCars Bekijk bericht
    Hello,

    net even de prijzen voor de afdrukken bekeken, ik heb vooral intresse voor 20x30 en 30x40cm afdrukken, die zijn met mijn printer gewoon te duur per stuk (alleen als het echt héél dringend is gebruik ik mijn printer).

    Ik heb bij Studio73 nu gezien dat 30x40 voor 3.99 Euro afgedrukt wordt, wat me niet al te veel lijkt (als er betere zijn laat maar weten), maar mijn vraag nu, heeft er al iemand prints laten maken bij Studio73 ? Zo ja, hoe zijn deze qua kleur en resolutie ?

    Heb de laatste tijd niet veel goeds van foto.com gehoord hier, maar de zoekfunctie heeft me niets van studio73 ivm afdrukken opgeleverd, misschien moet ik gewoon enkele foto's bestellen en eens kijken wat de kwaliteit is

    Mark
    Foto's worden afgedrukt bij Elka.

    Marc
    Nikon

    Comment


    • #3
      Re: Foto afdrukken bij Studio73 ?

      heb overlaatst 6 foto's naar 30x45 laten afdrukken bij een lokale fotoboer die ook via elka werkt... de afdrukken opzich zijn prima (matte print) maar er moet iets met het papier geweest zijn, want bij 5 van de 6 foto's moet het papier ietwat schuin door de drukker gegaan zijn, gezien het fijne witte boordje in de hoeken (nog géén 1mm breedte, maar wel zichtbaar). De prijs was goed, maar misschien té goed voor de geleverde kwaliteit, want witte randjes in de hoeken zouden niet mogen! Had ik de prints niet direct nodig, dan had ik ze geweigerd. Gelukkig camoufleren de passpartouts deze kleine fout. 'k betaal dan liever iets meer voor perfecte prints, maar bijvoorbeeld 20€ zoals men bij ActionShop (nu Selexion dacht ik?) vraagt voor een 30x45 vergroting is nu ook weer teveel van het goeie.

      Comment


      • #4
        Re: Foto afdrukken bij Studio73 ?

        Ik heb eens een paar foto's laten afdrukken bij Rubens (dus van dezelfde groep als Studio 73), en ik vond de afwerking wel vrij goed, dus geen witte randen of zo, maar de kleuren niet neutraal genoeg.
        Religion, to me, is a bureaucracy between man and God that I don't need.

        Comment

        Working...
        X