Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

milk and mac

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • milk and mac

    Organisator van een Lokaal festival hier in de geburen had mij gevraagd om fotos te komen maken voor hun website ..

    Even een schetsje van de omstandigheden:

    Ik naar daar en toen ik binnenkwam tijdens de soundcheck van de eerste band vroeg ik onmiddelijk aan de technici , blijven die lichten zo ?
    Men had lichten opgehangen achter de artiesten , maar deze ook naar de achterkant laten schijnen , en dan twee spotjes die op de rug of alleszinds lang achter op da artiesten scheen ...

    Ok ja bon dan slecht licht dan maar , en het beste van proberen te maken , maar toen plots het zaallicht uitging voor het concert kon je de artiesten zelf met het oog nauwelijks nog zien staan ,
    en daarbovenop elke 10 seconden een gigantisch rookmachine die heel het podium en zaal volpompte met een dik rookgordijn.

    De technieker kwam uiteindelijk zelf naar mij en zei oops ja ik zie het ook , dit is niet goed, maar als we de lampen harder zetten houden de zekeringen het niet ....

    Ach ja , fotos nemen dan maar ...

    Beide fotos recht uit camera

    Deze heeft bijna een half uur geduurd eer er effe licht
    kwam maar er toch opnieuw een rookaanval van start ging ...

    Milk the Fish (on a cloud)
    iso 6400


    En eentje van Mid Air Collision
    iso 5000
    (1/60th was net het randje )



    geen hoogstande platen , maar voor mij wel eens
    een fijne manier om de camera eens te testen in hele slechte omstandigheden

    Heb er ook een paar op 12800 genomen
    en in het zwart wit geeft dit een hele mooie korrel ...
    www.kemizz.com
    Brand new Blog
    kemizzdotcomonflickr

  • #2
    Re: milk and mac

    Ik sta in bewondering voor jouw ISO6400 bij de eerste (trouwens een vrij mooi plaatje, ietwat te krap)
    Canikon 40D - D200, D300

    Comment


    • #3
      Re: milk and mac

      Hey Kemizz!!!!! Prettige kennismaking eergisteren. Alleen wist ik nie met wie ik te maken had. Ik wist dat je op BD moest zitten (hoe wist je anders van die studiofoto's van MTF?!) Dus ik hield het forum al wat in de gaten.

      Ja licht (en geluid) ware verre van schitterend.

      Jeetje met zo'n hoge iso's toch nog zo'n goed resultaat. Hoe waren de foto's met 'het kanon'? Die tele?

      Groetjes
      www.olivierdutre.com
      Boek 'Seeking Stillness' verkrijgbaar via Amazon

      Comment


      • #4
        Re: milk and mac

        ja tis de hoge iso performance is ongelooflijk ,
        maar des te moeilijk , op zo een hoge waarde en wnr er effe een puntje meer licht komt is alles ineens volledig uitgebrand ...

        ook niet nodig zo hoog, alleen op deze avond wel , als ik er nog iets van wou maken zonder flits ...

        @ Oli4

        haha ja , al heb ik ze nooit gezien op bd maar op de wondere wereld van myspace ...
        en gans die reeks is gewoon heel goed
        serieus grafische tovernaar bende ook zenne , zowel uw css designs als nabewerking, heel sjiek!

        toen "dat kanon" (300mm) eropstond kon ik zelf niet scherpstelle (1 dikke muur van rook)
        moet nog een pak fotos wel eens doornemen , maar eerst de betalende klanten hun fotos af werken , anders worden die krols
        Last edited by kemizz; 25 maart 2008, 00:06.
        www.kemizz.com
        Brand new Blog
        kemizzdotcomonflickr

        Comment

        Working...
        X