Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

op de catwalk

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • op de catwalk


    Vorig weekend een modeshow mogen fotograferen




    Last edited by vinstermik; 8 november 2010, 22:30.

  • #2
    Re: op de catwalk

    Op de foto's op zich valt weinig aan te merken.
    In het album valt mij wel op dat er soms nogal wat verschil zit in de kleurtemperatuur maar dat kan natuurlijk aan het wisselend omgevingslicht te wijten zijn. Een foto moet natuurlijk niet recht toe recht aan in het kader zitten maar hier is schuin eerder regelmaat wat ik persoonlijk wat minder vind. Het aantal foto's is redelijk groot en ik was bijna voor het einde gestopt met doorbladeren, dus probeer je tot het essentiële te beperken.
    Maar zeker niet slecht
    Vriendelijke groeten,Raf

    www.rafvandenbogaert.be

    Comment


    • #3
      Re: op de catwalk

      Bedankt voor de reactie. Wat het verschil in temperatuur betreft : Kan zijn. Je had als eens frontaal licht op je lens dat dan weer verdween. (Er zitten een paar duidelijke voorbeelden hiervan in het album) Met flits zou je zit minder gezien hebben vermoed ik maar flitsen, zo weinig mogelijk liefst niet omdat het vaak de sfeer verbreekt!. Wat de grootte van het album beteft : akkoord. Het album is gemaakt om de organisator een overzicht te geven. Het is daarom ook maar tijdelijk zo groot. Tot slot, wat het "schuin trekken" betreft : kwestie van voorkeur natuurlijk, maar ik begrijp je.
      Last edited by vinstermik; 24 maart 2008, 11:36.

      Comment

      Working...
      X