Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Enterrock 2008

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Enterrock 2008

    1e keer dat ik mijn D300 eens aan de tand kan voelen en verdorie, overstappen van een D70s naar een D300 is alsof je opnieuw moet leren fotograferen
    Ziehier enkele Vive La Fête plaatjes:




    StijnDeGrauwe.be

  • #2
    Re: Enterrock 2008

    overstap geslaagd.

    Groeten davinzius

    Comment


    • #3
      Re: Enterrock 2008

      Oorspronkelijk geplaatst door DaVinzius Bekijk bericht
      overstap geslaagd

      Niet echt vind ik, moet beter kunnen met een D300
      Belichting van het gelaat is alles behalve ok
      Last edited by mexicano; 22 maart 2008, 18:35.
      Canikon 40D - D200, D300

      Comment


      • #4
        Re: Enterrock 2008

        Oorspronkelijk geplaatst door mexicano Bekijk bericht
        Niet echt vind ik, moet beter kunnen met een D300
        Belichting van het gelaat is alles behalve ok
        Belichting bij 'n concert heb je toch niet in de hand... Ik was er ook, en de ene keer was de belichting serieus aan de magere kant, op andere momenten was het veel te hevig, en bij enkele concerten was er overwegend rood licht aanwezig. Weinig tot niets mee aan te vangen. Dan hangen er al zoveel spots en dan nog heb je 'r amper mogelijkheden mee. Bij Zornik enkel de eerste 3 nummers fotograferen, en net bij die nummers flikkeren de stroboscopen tot je 'r spontaan zo'n aanval van krijgt. En na die 3 nummers is de belichting (van veraf gezien) toch ok biedt het mogelijkheden tot fotograferen...

        Swat, 'k vind de overstap geslaagd; de beelden zijn ok, maar 't kader errond vind ik nogal overkill + 't lettertype van je handtekening vind ik niet passend bij 't onderwerp.

        Mijn prentjes volgen nog. Niet dat ik er content van ben, maar ja
        www.festivalnoise.be
        http://www.timmyhaubrechts.be

        Comment


        • #5
          Re: Enterrock 2008

          Over de belichting gaan we maar niet zwetsen.
          Ik ben wel erg benieuwd over de ruisgevoeligheid van je nieuw toestel. Op welke iso heb je gewerkt?
          Ik vind de foto's vrij behoorlijk. De momenten die je hebt vastgelegd zijn goed. Maar er had toch wat meer dynamiek in mogen inzitten.
          facebook

          Comment


          • #6
            Re: Enterrock 2008

            Exif geeft aan iso 640. Dat kan behoorlijk wat hoger als ik zo de foto's van andere gebruikers zie.
            Mooie serie in ieder geval. Ziet er uit als een mooi persoon om te fotograferen.
            Dennis

            www.dennisbeekelaar.com

            Comment


            • #7
              Re: Enterrock 2008

              ISO 800 en 640.
              De belichting, mja, er zijn er die beweren dat je in iedere situatie goede foto's kan maken, ik denk daar anders over.
              Dat wil niet zeggen dat ik alles op de belichting steek. De belichting was niet slecht, gewoon moeilijk. Ik was nog aant klungelen met mijn toestel en dan daarbij de constant wisselende belichting, een beetje teveel van het goede.
              Komt er nog bij dat het op sommige momenten enorm druk was daar frontstage. Het zou ook leuker geweest zijn als er niet geflitst werd
              Nuja, een moeilijk begin van het festivalseizoen voor mij, maar al bij al tevreden over de resultaten...
              Op mijn site zijn nog enkele plaatjes te zien, alsook op www.festivalnoise.be
              Qua ruis ben ik over de D300 tot nu toe erg tevreden eigenlijk. De foto's zijn ook niet verscherpt, op de voorverscherping van raw na. Verder niveau's en curven in orde gebracht en that's it.
              StijnDeGrauwe.be

              Comment

              Working...
              X