Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Deleted by Photobucket

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Deleted by Photobucket

    Na een paar weken inactiviteit wegens vakantie in het buitenland, heb ik gemerkt dat op een paar foto's na, praktisch al mijn foto's op deze site door Photobucket verwijderd zijn! Na een mail voor wat uitleg, zou ik hun 'Terms of Use' niet nageleefd hebben, wat dat ook moge betekenen... Dat klopt niet, want dan zouden ze ook bij Photobucket zelf moeten verwijderd zijn; wat niet het geval is. Ik heb geen idee wat er aan de hand is. Ik kan mijn foto's ook niet opnieuw plaatsen.
    Heeft iemand hier ervaring mee? En vooral, wat kan ik hieraan doen?? Alvast bedankt.
    Hilde

  • #2
    Re: Deleted by Photobucket

    Voor 1,25 euro per maand kan je je eigen domeinnaam huren met 1GB webspace bij one.com
    Ik kan dit ten zeerste aan iedereen aanbevelen.
    Gedaan met al dat geze*** met photobucket, tinypics, enz.

    Hans
    Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt

    Comment


    • #3
      Re: Deleted by Photobucket

      Dankjewel voor de tip.
      Ondertussen ben ik met de hulp van Photobucket zelf achter de oorzaak van het probleem gekomen. Mijn foto's waren verdwenen omdat ik ze volgens onderwerp in een sub-album had gezet, nadat ik ze op Belgiumdigital gepost had. Door ze simpelweg terug in het hoofdalbum te plaatsen, zijn ze opnieuw zichtbaar.
      Misschien helpt dit anderen die hetzelfde ondervonden hebben.
      Groeten, Hilde

      Comment


      • #4
        Re: Deleted by Photobucket

        Hier ook one.com
        Ik heb hetzelfde voorgehad zie deze topic.(#13)
        Nu gebruik ik nog steeds photobucket maar let heel goed op wat ik er op zet.
        Ergens gelezen dat ze zelf naakte baby's eraf gooien zie link.

        Groetjes.
        lucv.be - instagram - facebook

        Comment


        • #5
          Re: Deleted by Photobucket

          Ik weet niet over welk soort foto's het hier gaat...

          Het is een amerikaanse website, en daar mag je zeker geen naaktfoto's plaatsen. Foto's van vuurwapens en allerlei oorlogstuig is geen probleem, zelfs niet wanneer je foto's gemaakt hebt terwijl de vuurwapens gebruikt worden waarvoor ze gemaakt zijn.

          Bij andere websites vragen ze wel om naaktfoto's achter een wachtwoord te zetten, bij Fotopic maken ze tot hier toe nog geen problemen over de foto's van de eroticabeurs die ik al een paar jaar online heb staan (wel met wachtwoord, maar er zijn er blijkbaar genoeg die dat kennen, want in de wekelijkse statistieken komt dat album elke keer in de "top 20").

          Ik vind het zelf ook beter dat zo'n foto's wat afgeschermd zijn voor te jeugdige kijkertjes.
          http://barthuysmans.smugmug.com/
          BD0338BE

          Comment


          • #6
            Re: Deleted by Photobucket

            Oorspronkelijk geplaatst door mypicture Bekijk bericht
            Ergens gelezen dat ze zelf naakte baby's eraf gooien zie link.
            Volgens die link laten ze het dus weer toe.

            Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
            Het is een amerikaanse website, en daar mag je zeker geen naaktfoto's plaatsen.
            Ik begrijp je denk ik verkeerd. Wil je zeggen dat omdat het een Amerikaanse site is, je geen naaktfoto's mag plaatsen?

            Comment


            • #7
              Re: Deleted by Photobucket

              Oorspronkelijk geplaatst door Hilde L. Bekijk bericht
              Dankjewel voor de tip.
              Ondertussen ben ik met de hulp van Photobucket zelf achter de oorzaak van het probleem gekomen. Mijn foto's waren verdwenen omdat ik ze volgens onderwerp in een sub-album had gezet, nadat ik ze op Belgiumdigital gepost had. Door ze simpelweg terug in het hoofdalbum te plaatsen, zijn ze opnieuw zichtbaar.
              Misschien helpt dit anderen die hetzelfde ondervonden hebben.
              Groeten, Hilde
              Je krijgt bij het verplaatsen van een foto in Photobucket toch een waarschuwing: "WARNING: Moving files will cause your direct links, slideshows and remixes to break.".

              Uw link krijgt dan nl. een andere naam.
              Mvg Tim

              Comment


              • #8
                Re: Deleted by Photobucket

                Oorspronkelijk geplaatst door Ticor Bekijk bericht
                Je krijgt bij het verplaatsen van een foto in Photobucket toch een waarschuwing: "WARNING: Moving files will cause your direct links, slideshows and remixes to break.".

                Uw link krijgt dan nl. een andere naam.
                Dat heb ik ondertussen ondervonden Ik stond er niet bij stil dat ze dan ook hier zouden verdwijnen . Het is nu alweer opgelost.
                Dankjewel voor de reacties.

                Comment


                • #9
                  Re: Deleted by Photobucket

                  Haja, maar dat is toch de eerste waarschuwing die je krijgt als je de foto's verplaatst ...

                  Oud nieuws zie ik al ...

                  Maar ik heb nog een ander ... je kan geen foto's meer uploaden indien je het magische getal van 1000 foto's bereikt .... per folder en sub-folder ... dus nooit meer dan 1000 fotos in 1 folder ...
                  Last edited by belgian pie; 29 maart 2008, 12:37.

                  Comment

                  Working...
                  X