Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

dringend gezocht - verdeler Metz

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • dringend gezocht - verdeler Metz

    Ik ben dringend op zoek naar een verdeler van Metz-producten, liefst ergens in de regio Gent, Kortrijk, Brugge. 't Is blijkbaar quasi onmogelijk de Metz 58 AF-1 flitser uit stock aan te kopen bij Konijnenberg of Foto Rubens.

    Iemand suggesties?
    Canon 400D/50D - EF-S 18-55 - EF 50 f1.8 - EF 70-300 IS USM - Sigma 24-70 f2.8 EX - Tamron 27-70 f2.8 VC - Canon 70-200 f2.8 L - Metz 58

  • #2
    Re: dringend gezocht - verdeler Metz

    Misschien via de importeur debeukelaar ?
    Je kan ook rechtstreeks mailen naar de betreffende dienst via metz@debeukelaer.be
    Ik heb zo vroeger een flitser kunnen vinden die einde reeks was en bijgevolg nog moeilijk te verkrijgen was ... Succes
    Life can only be understood backwards, but it must be lived forwards

    Comment


    • #3
      Re: dringend gezocht - verdeler Metz

      antwoord: er is mij idd ooit verteld dat debeukelaer importeur zou zijn.

      binnen paar weken zou ik ook een metz willen kopen (48 af-1), is het echt onmogelijk of zeer moeilijk deze te kopen via konijnenberg? Hebben ze daar problemen met levering ofzo?...

      bedankt
      Canon EOS 5DIII | 24-70 f2.8 L | 70-200 f4 L IS | 50mm f1.8 | 580EXII | en een verlanglijst dat eerder een waslijst is
      BLOG

      Comment


      • #4
        Re: dringend gezocht - verdeler Metz

        Kun je rechtsreeks aankopen bij debeukelaer? Ik was van plan om even te bellen of ze me fotozaken kunnen doorgeven die de producten aanbieden.

        Ik belde deze middag met foto Rubens en het zou 2 weken duren voor de flitser binnen is. Bij Konijnenberg kreeg ik geen levertermijn.

        Iemand moet die toestellen toch op stok hebben? Enfin, als ik hem niet vind zal ik wel moeten wachten. Jammer want ik had dit weekend een leuk evenement kunnen verslaan.
        Canon 400D/50D - EF-S 18-55 - EF 50 f1.8 - EF 70-300 IS USM - Sigma 24-70 f2.8 EX - Tamron 27-70 f2.8 VC - Canon 70-200 f2.8 L - Metz 58

        Comment

        Working...
        X