Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Raar

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Raar

    Kan iemand mij zeggen hoe het komt? Als ik in algemeen zie naar topic over SD in Antwerpen, zie ik dat Teddy-bear als laatste gereageerd heeft op 3 juni om 00.34.
    Als ik wil gaan lezen wat hij geschreven heeft, zie ik dat de laatste topic va digiron is op 1 juni om 17.59
    refresh helpt niet, opnieuw openen ook niet, inloggen ook niet.
    Scheelt er iets aan mijn pc of aan mij???

  • #2
    ken de oorzaak niet, maar ik heb dat in het verleden ook al (regelmatig) meegemaakt.
    groeten, Luc

    Comment


    • #3
      Sorry, moest er nog aan toevoegen dat , wat de door jou aangehaalde topic betreft, ik ook digiron als laatste reply zie staan.
      Luc

      Comment


      • #4
        Wel Act, volgens mij zit het zo: als iemand z'n post 'edit' komt de naam er als laatste poster te staan.

        Originally posted by Act
        Kan iemand mij zeggen hoe het komt? Als ik in algemeen zie naar topic over SD in Antwerpen, zie ik dat Teddy-bear als laatste gereageerd heeft op 3 juni om 00.34.
        Als ik wil gaan lezen wat hij geschreven heeft, zie ik dat de laatste topic va digiron is op 1 juni om 17.59
        refresh helpt niet, opnieuw openen ook niet, inloggen ook niet.
        Scheelt er iets aan mijn pc of aan mij???
        Groeten,
        Ronald
        http://fotografie.jouwweb.nl/

        Comment


        • #5
          Klopt perfect wat Maturin zegt ;-) De naam van de persoon die als laatste OF gepost OF zijn bericht geediteerd heeft komt er te staan ls laatste poster

          Groetjes,
          Lexieke
          .:www.shadowarts.be:.

          Comment


          • #6
            Klopt helemaal wat de anderen schrijven Act.

            Regelmatig pas ik nu mijn text aan in die topic. (in dit geval de laatste berichten).

            Daardoor komt het dat je onder 'de last post" mijn naam staat.

            Handig is het ook in deze en andere topics en antwoorden van mezelf, dat na het lezen on-line van mijn text, er taal en andere fouten in staan, zodoende kan ik op deze manier toch de grootste kemels eruit halen

            M.A.W. Je kan dus steeds je eigen text/foto's verbeteren/verwijderen/aanpassen

            Comment


            • #7
              ... en jezelf terug in de kijker zetten, een fake 'sticky' ... catch my drift

              Comment

              Working...
              X