Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Photoshop 7.0

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Photoshop 7.0

    Goedemorgen,
    graag had ik geweten, waar Photoshop te instaleren.Nu staat hij op C:\program files\adobe\photoshop. Ik heb echter al gehoord dat het raadzaam is , photosfop op een andere partitie te zetten, of ben ik mis?? Vriendelijke groetjes,
    Wolfke
    Vriendelijke en toffe groetjes , Wolfke

  • #2
    Als je voldoende ruimte op je C: hebt, zie ik niet meteen het probleem. Het is misschien wel een goed idee om als eerste scratch disk een andere partitie met behoorlijk wat ruimte te kiezen. Dat is namelijk de ruimte die het programma gebruikt om de hele bewerkingshistoriek van je beelden op te slaan wanneer je eraan werkt. Het gevaar bestaat, als je geen hoop MBs meer beschikbaar hebt, dat de hele handel stilaan volloopt en dat de pc heel traag gaat reageren.
    Pieter
    --
    Fuji X-T1, Nikon D7200, Sony RX100-III -- (Flickr | PBase)

    Comment


    • #3
      Originally posted by wolfke
      Goedemorgen,
      graag had ik geweten, waar Photoshop te instaleren.Nu staat hij op C:\program files\adobe\photoshop. Ik heb echter al gehoord dat het raadzaam is , photosfop op een andere partitie te zetten, of ben ik mis?? Vriendelijke groetjes,
      Wolfke
      De scratch disk zet je inderdaad beter op een andere schijf (bij voorkeur met 1 à 2 giga vrije ruimte).

      Frank

      Comment

      Working...
      X