Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

PDF magazine

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • PDF magazine

    Hey boys and girls

    Ik speel al even met het idee om een online foto magazine te maken.

    Geen guides, how-to's, reviews etc... gewoon foto's... THAT'S IT

    Iedereen kan dan (gratis natuurlijk) een pdf downloaden van het magazine, en het uitprinten als hij dit zou willen.

    Ik zoek mensen met een stijl van fotografie die min of meer bij de mijne past. Maar staar je niet blind op de genres van mijn foto's. Alles kan!

    Ik zoek een klein groepje mensen die mee willen werken om samen een eerste issue te maken (enkel foto's van mezelf zou wat 'te' zijn, en dan is het gewoon een portfolio )

    Ik zoek dus een 'crew' zeg maar

    Je kan mijn foto's bekijken op flickr: http://www.flickr.com/photos/bennyvermeulen/

    Ik zoek ook nog een naam trouwens
    Website: Twostroke

  • #2
    Re: PDF magazine

    als je gewoon een pdf vol foto's wil zetten, waarom hou je het dan niet gewoon bij flickr? daar staan al je foto's op een rijtje, toch?

    en als je er woorden bij wil, kan je ook nog een blog aanmaken ofzo, kan je een hoop foto's bij elkaar zetten, met text. en foto's van andere fotografen ook.

    ik heb ook een beetje met dat idee rondgelopen, maar vergis je niet, het is echt heel veel werk, en als je een beetje een groep lezers kan verzamelen, dan moet je het ook nog eens tijdig kunnen uitbrengen. en dat allemaal als hobbyprojectje?

    verder zijn pdf's eigenlijk niet ontwikkeld voor dat doeleind. een magazine kan je inderdaad in een pdf steken, en op het net gooien, maar het is gewoon anders. een magazine is offline, online zijn er veel betere manieren om iets te verspreiden, zoals sites en blogs, en fotosites.

    als je er toch mee wil doorgaan, kan je als voorbeeld eens naar jpeg magazine kijken.

    in ieder geval succes!
    || Photography Blog ||

    Comment

    Working...
    X